Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Ferie med sirkuspappa og stesønn. Trenger sårt forslag!!!
21:23 12.06.2008
Hei, i år blir det bare 1 uke ferie på oss samtidig. Og det er med stesønn på 7 år. Bf er totalt sirkuspappa (i fjor dro han med sønnen på 11(!!) fornøyelsesparker på under tre uker. Jeg var takk og lov ikke med. Ønsker ikke noe slikt for denne ene lille uken (ikke har jeg råd til det heller).Men har dere noen andre forslag. Bf gidder absolutt "ikke å dra et sted og ligge på stranda en uke", samtidig som han ikke virket spes. fornøyd etter hurra-fest-ferien i fjor. Han sa han var sliten og lei. Vi tenker å være i Danmark eller Norge. Vi har en campingvogn -men den duger visst ikke som feriested.... Ikke nok sirkus og tivoli.... urk.... Sønnen MÅ visst underholdes 24-7, ellers er det ikke godt nok... Hva skal jeg gjøre/foreslå som begge kan leve med...??
Anonym
Sv: Ferie med sirkuspappa og stesønn. Trenger sårt forslag!!!
12:53 30.06.2008
Dra til en innsjø eller fjord med campingvognen, gå turer langs vannet og hiv ungen uti hver gang han klager :D
Gorgonvaktmester
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------