Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Forbanna lege!
 23:59 12.06.2008
Var til legevakta med Noah på søndags kveld for han hadde hatt så stygg hoste noen dager og var så tongpustet, åsså hadde han mistet helt matlysten (eneste han åt litt av eller drakk var kaldt) så tenkte kanskje det kunne vær halsbetendelse eller noe sant. Kom ned til legen å hun lyttet på han og sa han hørtest helt fin ut, tok blodprøve (skikkelig rotig, aldri sett noen ta så dårlig blodprøve før), og såg i øre og hals og sa at halsen var rød og hoven, men det var bare virus så han trengte ikke antibiotika. Vi kunne komme tilbake om noen dager vist han ikke vart bedre.
Vi dro hjem og jeg slo meg ikke til ro med hva hun hadde sagt så jeg ringte hjem til mamma, hun sa vi skulle komme hjem så skulle hun ringe til lege der (en annen kommune). Når vi kom til legevakta der såg han med en gang at han hadde problem med pusten, han sa han trodde det var astma anfall og muligens lungebetendelse. Og halsen var IKKE rød, den var helt fin! Ringte til ambulanse, men den var ute på aksjon så skulle ringe tilbake om 30 min, det hadde ikke legen tid til så han sendte oss med drosje som hadde med sej en pensjonert ambulanse sjofør og sa at vist jeg såg noe som tydet på litt forvrring skulle de ringe luftambulanse med en gang.

Alstå, sønnen min vart innlagt på sykehuset om natten med kraftigastma anfall midt på natten..etter at den andre legen barre hadde sendt oss hjem!! hva om jeg hadde slått meg til ro med det og han vart verre om natten?? Blir så sinna!
alenemamma_
Sv: Forbanna lege!
 10:15 13.06.2008
off.. ikke bra du må jo kunne stole på legen:(
henrikke 91 m/torbjørn
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------