Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Ruptur 2, raknet og nå operasjon. 17 dager siden fødsel
16:52 17.06.2008
må jeg legges inn på sykehuset på torsdag for operasjon.. litt forbanna ja.. Er 17 dager siden fødselen, og 7 dager etter kom en lang tråd ut.. Jeg meldte om dette til JM og hun sa det var helt vanlig.. Det viser seg at det ikke var sydd sting, men jeg var snurpet sammen med en tråd. Så når knuten gikk opp i den ene siden, så rakna hele greia.. Nå må det lage nye sårflater og sy, heldigvis er det under narkose... Hun som sydde meg sa også at det var kunn litt pyntesting, det viser seg at jeg har en ruptur 2, nedi noe muskulært eller noe slikt... aaaarg
Nordlyspar♥Maiblomst♥
Sv: Ruptur 2, raknet og nå operasjon. 17 dager siden fødsel
20:59 17.06.2008
Anbefaler deg å klage til sykehuset. Slikt skal overhodet ikke skje. Ellers vi jeg bare si at jeg kjenner flere som har revna og operert etterpå. Det har gått helt bra. Sørg for at du får nødvendig oppfølging av fysioterapaut osv. Lykke til
Anonym
23:14 17.06.2008
Tusen takk :0) tror jeg skal klage ja, er faktisk flere ting ang. fødselen min jeg vil klage på. fikk bl.a. ikke den obligatoriske gjennomgangen av fødselen min før jeg ble sendt hjem, ble oversett totalt av jordmødrene mens jeg lå på barsel og JM under fødselen var helt merkelig... så her blir det nok et lite brev til sykehuset ja....
Nordlyspar♥Maiblomst♥
19:33 11.07.2008
hei. så rart...jeg revnet grad 2 jeg også. mine sting løsnet alt for tidlig,mens jeg var på sykehuset faktisk. men til meg sa de at det kom til å gro allikevel pga sårflatene lå tett inntil hverandre,men det kom til å ta lenger tid. Var på 6 ukers kontroll idag og selv om det ikke har grodd helt har det grodd endel. legen sa det kom til å bli greit med litt tid. Men så rart at du må sys på nytt da,fikk beskjed om at d gjorde de ikke jeg..håper jeg ikke er feilinformert nå da:-(
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------