Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Såg meg i speilet nedentil... Er kanskje dum, men dette var det ingen som informerte meg om..
17:01 17.06.2008
Da jeg endelig, tre uker etter fødselen mannet meg opp til å se meg i underlivet med speil fikk jeg sjokk!! Det ser, og føles(var derfor jeg i utgangspunktet sjekket..), ut som om noe er forsvunnet.. Skjedeåpningen er nå kun et stort gap og det stikker forskjellig ut av den. Jeg har full kontroll på knipeøvelsene, og da jeg knep mens jeg så i speilet lukket det seg helt. Er det slik at hudfolden rundt åpningen forsvinner etter fødsel?
Anonym
Sv: Såg meg i speilet nedentil... Er kanskje dum, men dette var det ingen som informerte meg om..
21:02 17.06.2008
Det er helt normalt! Det er litt slapt der nede i et par mnd etter på, men det går over på sikt. Man sier kroppen normalt bruker et år på å komme seg etter fødsel. Husk kontroll hos legen etter 6 uker.
Anonym
Sv: Såg meg i speilet nedentil... Er kanskje dum, men dette var det ingen som informerte meg om..
15:35 19.06.2008
Ikke bekymre deg!! Dette tar nemlig tid. Jeg ble ikke helt normal igjen før etter 9 måneder. 3 uker er absolutt ingenting! Jeg turte ikke å se megselv nedentil med et speil før etter 6 mnd og jeg er glad for at jeg ventet såpass lenge. Det går seg til og du blir helt ok igjen!
Anonym
17:00 19.06.2008
Som de andre sier, ta det med ro, det ordner seg med litt tid og masse kniping! :D
Anonym
10:09 20.06.2008
Hudfolden min forsvant etter fødselen, men jeg revnet da. Revnet du?
Anonym
22:49 27.06.2008
ja,jeg revnet men fikk aldri vite hvor mye. tror det var en kort, men dyp rift..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------