Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Oktober 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hehe, og jeg som ALDRI skulle ha en til.......
 21:29 21.06.2008
nå er det jammen i boks og :-) Har jo ikke skjønt hvorfor jeg har vært så dårlig, trøtt, tett i nesa, lagt på meg.... men NÅ skjønner jeg jo det.... Etter å ha grini en times tid, så var det egentlig greit. 16 måneder mellom de er vel ikke så ille.
Var på ultralyd torsdag, og jammen så man ikke den bitte lille spiren :-) Godt at mannen skal være hjemme til august, for FY FLATE så ille det er å gå sjøsjuk hele tiden!!!
Sunshine2222
Sv: Hehe, og jeg som ALDRI skulle ha en til.......
 10:31 22.06.2008
GRTULERER SÅÅ MYE..!!! Har veldig lyst på to tette jeg og.. Men trodde selv jeg var gravid for noen uker siden.. Fikk LITT panikk da.. men når testen var negativ ble jeg litt skuffet...
Kathrine med Helene
 11:36 22.06.2008
Gratulerer så mye!! Nesten så jeg blir bittelitt sjalu ;) Gleder meg til vi skal ha neste.
Lille snupps
 15:35 22.06.2008
KJEMPEGØY ALTSÅ... gratulerer :)To gravide her inne nå... Veldig spennende, du må gjerne holde oss oppdatert på hvordan det går.. Hvor langt er du på vei ?

Klem...
blondie30
 21:35 22.06.2008
Takk jenter :-) Er vel forsatt i litt sjokk.....hehe, men det går vel over. Er 7 uker på vei, så det er ganske tidlig enda......skal holde dere oppdatert!!!
Sunshine2222
 23:14 22.06.2008
gratulerer!

må få somla meg til en test selv, har en rar magfølelse..
TrøttSomEiStrømpe
 21:56 30.06.2008
Det hørtes litt koselig ut å få to tette. Jeg har ikke fått mensen tilbake enda, og er ikke gravid :( Så vi får bare vente litt til...
Lykke til med svangerskapet
Smiley =)
 13:50 12.07.2008
Bare lurte på hvordan det går med deg ??
blondie30
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------