Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Noen unge mødre fra Skedsmo her?
16:06 22.06.2008
Vi bor for tiden i Sandnes, men i august flytter vi til Skedsmo, kunne vært greit å bli kjent med andre unge mødre der :)

Jeg er 19 år og har en sønn på 6 mnd. Samboeren min er 21 år.

Jeg har ikke jobb i Skedsmo og jeg vet jeg ikkje får skoleplass, så da bler det til at jeg og lillemamm, tusser rundt i en ny by uten noen kjendte=/
diana-
Sv: Noen unge mødre fra Skedsmo her?
12:31 24.06.2008
Jeg bor rett utenfor skedsmo:)
har en datter på 4år. og jeg er 19 :)
Malin18
18:57 24.06.2008
Hei! Prøvde å sende deg en post men det gikk ikke..!

Er også innflytter til skedsmo + jeg har bodd på en øy utenfor stavanger som heter Ombo så jeg er fra dine trakter :-)
Zima *PP?*
11:44 18.08.2008
Jeg bor i Fetsund like ved Lillestrøm, jeg er 23, samboer 24, Stormen er 9 måneder, vil gjerne bli kjent med andre med barn, send meg en melding hvis du vil..
Hilsen Kristine og Storm
kissi85
08:55 20.08.2008
Takk takk for svar:) Har sendt en pm t adle 3:p Også he eg tømt innboksen min, så d sko ver mulig å senna meg pm og nå:P
DianaogLucas
16:02 21.08.2008
jeg bor i nærheten jeg og.flytta hit i sommer, og kjenner ikke så mange rundt her. er 21 med datter på 18 mnd.
Monamor<3Liveliten
NYTT 10:01 28.08.2008
Monamor<3Liveliten jeg får opp "brukeren har ingen profil" når jeg trykker på nicket ditt...
DianaogLucas
10:23 25.08.2008
Hei Diana, jeg kommer ikke inn på innboksen min dessverre.. DinEgenSide fungerer ikke.. Men mailen min er miang@syndig.com om du vil prate :-)
Zima *pergo*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------