vet ikke helt om nesten 3 år er mye. her meldte vesla sitt inntog da vi hadde vært sammen i 9 mnd. var alt for tidlig, men vi har klart det. har vært sammen i 3 år nå. har tenkt samme tanke som deg men kommet frem til at 3 år er for lite for meg med tanke på at jeg er så ung, man vokser selv om man blir mamma og er i ett forhold. så nå blir det studie og jobb, hvis vi fortsatt har det bra etter ca 6 år, kan jeg få nummer to.
når du snakker om økonomi, så virker det jo som om alt hadde gått bra. for oss betydde økonomi ingenting. har arvet mye penger for en stund siden så vi har ikke lån på leiligheten, men for oss er ikke det en avgjørende faktor.. samboeren min har ca de samme som deg, noe som har gjort at jeg kunne være hjemme lenge med datteren vår. men nå har tiden kommet, og jeg må bare få brukt meg selv igjen. skole, jobb, være meg selv igjen en liten stund.
mitt råd: vent. det er mye tyngre og ta en utdannelse når du har to små istede for en. bli ferdig med utdannelse og få en ok jobb, slik at du har bygget deg noe eget. 3 år er tross alt ikke lenge og mye kan desverre skje. det er viktig at du ikke hadde stått på bar bakke. kan dere ikke bare få 2 tette om noen år? er det vi har kommet frem til.
uansett, lykke til! |