Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Fødsel og svangerskapsdepresjoner

Her kan dere støtte hverandre og dele erfaringer.
Angst for at det skal være noe med barna.
22:51 22.06.2008
Hei !

Andre som har vært i min situasjon og har angst for at det skal være noe med barna. Jobber som barnevernsped. og fikk plutselig for meg at barna mine har ulike diagnoser. Alt fra asperger til ADHD. Startet med at minste jenta var plaget med ørebetennelser og hang etter med språket- Noen uheldige kommentarer fra gammel b.h.g gjorde at jeg krisemaksimerte alt og var overbevist om at noe var galt. I en lang periode iallefall på 6 mnd. var jeg skikkelig nede, analyserte alt jenta mi gjorde og fikk selvfølgelig alt til å stemme med de diagnosene jeg stilte. Ny barnehage har ingen bekymring og ser en kjempe utvikling etter at språket løsnet. De er kjent med mine bekymringer ifht ulike diagnoser, men er ikke bekymret. Føler jeg har låst meg helt i dette mønsteret og ønsker å slappe av og nye jenta mi for den hun er. Alle barn har j sine ting og ulik sin bror er hun uten at det er noe galt.

Andre som har opplevd dette, Er nesten redd jeg klarer å " få en diagnose " på henne med mine bekymringer. Har heldigvis blitt mye bedre, men ønsker angsten skal slippe helt taket.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------