Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Foreldrepenger og permisjon

Hva slags situasjon er du i, og hva slags hindringer møter du i dagens situasjon? Burde politikerne bevilget annerledes?
Vikariat til august 2009
13:25 23.06.2008
Har snakket litt med Nav, men ting er fortsatt uklart. Planen var å slutte på p-pillene i nær framtid, men vil først vite litt mer sikkert hvordan det blir med pengene... Jeg har vikariat frem til august 2009, og har lyst til å begynne å prøve å bli gravid snart! :) Men hvordan er det hvis jeg f.eks går ut i permisjon i juni 2009, da får jeg foreldrepenger frem til august - men har jeg rett på dette da kontrakten min går ut også? 8(regner ikke med å få noe jobb her videre etter den går ut) Hva skjer når august-septembermåned kommer?

Noen som vet? :)
Janevel
Sv: Vikariat til august 2009
14:14 23.06.2008
Foreldrepengene tjener du opp retten til FØR du går ut i permisjon, og siden du er i ett vikariat er det NAV som kommer til å betale deg pengene under hele din permisjon. Så lenge du har jobbet minst 6 av de 10 siste mnd før du går ut i permisjon.

Lykke til med prøvingen:o)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------