Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

På`n igjen.....
 13:35 23.06.2008
Etter å ha sultet meg i 2 år, har jeg begynt å få et mer normalt forhold til mat. Var nede i 47 kg, og har vel gått opp igjen til omtrent 56 nå. Så jeg har jo en normal-vekt. Har også holdt på å kaste opp en del, men det er flere måneder siden sist nå : )
Det er så deilig å kunne spise "forbudte" ting igjen. Men jeg er redd for at det skal gå den helt motsatte veien... At jeg bare spiser og spiser, og skal ende opp som overvektig. I dag føler jeg virkelig at jeg er i ferd med å miste kontrollen. Vet ikke hvorfor, men jeg har følt meg skikkelig deppa i dag. Det eneste jeg har lyst til er å ligge på sofaen og spise godis. Se på tv og drive på internett. Har faktisk tatt litt tak i meg selv, og rydda litt, og jobba litt ute i hagen. Men så ender jeg opp her igjen.... Spiste litt is etter frokosten. Så spiste jeg en liten non-stop pakke som egentlig var en del av en gave til tanteungen min.... Og nå har jeg tatt opp sjokoladekake fra fryseren, som jeg dytter innpå. Gidder ikke å tine den en gang...
Jeg kommer sikker til å føle meg helt motbydelig når jeg er ferdig med kaka... kommer til å dytte innpå til jeg blir kvalm. Og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å kaste opp....Har spist så mye allerede nå, så det må bare bli sånn.
Så vanskelig å spise normalt.... Enten er jeg superflink og spiser lite og sundt, og trener masse. Eller så spiser jeg godis, og gidder ikke å trene i det hele tatt. Så utrolig vanskelig å finne en ballansegang!!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------