Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Flere som mista ALLE vennene sine når de ble ung Mamma??
14:19 23.06.2008
Det gjorde jeg!
Før jeg ble gravid, var jeg en skikkelig party jente som festa hver helg..
Når jeg ble gravid, slutta jeg og komme på fyllefetser og ble derfor aldri kontaktet av de..
Dårlige venner kaller jeg dem!
Har 1 venninne igjen, som er 6 år eldre enn meg..

Derfor vil jeg gjerne søke unge mødre venner:)
Er 19 (blir 20 i november) år..
Har en gutt på 14 mnd nå...
Hadde vært gøy og hatt noen å skrive med som er i samme situasjon som meg:)
Ellers bor jeg i egen leilighet med samboer og lille gutt:)
Ta gjerne kontakt på inbox så kan vi begynne der:)
*mamma*til*markus*
Sv: Flere som mista ALLE vennene sine når de ble ung Mamma??
15:56 23.06.2008
Vær glad du ikke har disse vennene! Dårlige venner, spør du meg! Hvis jeg var 19 og hadde en venninne som hadde fått barn så hadde jeg besøkt henne hele tiden for å hilse på den søte babyen, jeg :) De vet ikke hvor heldige de er, de festevennene dine
linepetrine
19:21 23.06.2008
Takk for dine oppmuntrende ord:)
*mamma*til*markus*
20:06 23.06.2008
Ja, de kaller jeg også dårlige venner. De trenger du ikke, så vær glad du ikke har de mer ;) Bli heller kjent med meg!! :P

Jeg er en jente på 20 år, og har en liten gutt på fem, snart seks mnd.

Legg meg til på msn da vel? :D

wondertoya@hotmail.com :)
Lukkelukken
20:21 23.06.2008
Tusen takk for det..:)
Internettet er litt klikk akkurat nå, så får ikke brukt msn..
Prøvde og sende deg mld på inboxen, lukkelukken men det gikk ikke...
Noen som har facebook kanskje?
*mamma*til*markus*
20:47 23.06.2008
Hei:) har det akkurat som deg! Har igjen 1 venninde av ca 7-8 stk..
Jeg var kun bra nåkk når jeg kunne gå ut å feste, men nå er jeg ikke ute i det hele tatt, for har ei jente på 3 1/2 år og ei på nesten 4 mnd:)
Finn deg heller nye venner som setter pris på deg, og bryr seg :)
<3emilie og Linnea<3
21:18 23.06.2008
Jeg har både facebook og nettby :D

wondertoya på nettby ;)
Lukkelukken
12:04 24.06.2008
Jeg og! Eller jeg har fortsatt venner, men det tar jo 3 år å planlegge en gang vi kan treffes, for det er alltid en fest de MÅ gå på, eller så blir de invitert med på kino og ting som jeg ikke kan være med på for det er ikke SÅ lett med barnevakt på 5 minutter! Hvertfall etter jeg fødte så har jeg ikke sett mye til de=/

Har også en venninne igjen da, nabojenten som jeg alltid har kjent, men hun er egentlig den verste partyjenten, så det hender hun kommer innom en tur før hun skal på fest liksom...

Takk gud for "unge mødre"-gruppen på helsestasjonen:)

Jeg er blitt 18 i år da, og min sønn er 6 mnd! =) Håper det blir bedre når jeg begynner på skolen igjen da, så jeg hvertfall treffer folk igjen=)
Softis<3
12:50 24.06.2008
har også mista mange venner! nå virker det som om de begynner å komme litt tilbake fordi jeg kan ta et glass vin av og til og at jeg kan være med ut innimellom fordi pappan kan passe og jeg ikke går rundt med kulemagen lengre:P
er en venninde som jeg har hatt gjennom hele svangerskapsprosessen osv som jeg ikke skulle tro ville "holde ut" og det er en jeg gikk på ungdomsskole med. mista helt kontakten etter det og ale sa hun var så falsk blabla. men det er faktisk hun som har støttet meg og hjulpet mg gjennom svangerskapet da jeg ble gravid etter bare å ha vært sammen 1 mnd med kjæresten. :-o men er kjempegla for det da!!

har en datter på 2 mnd nå:) vil også gjerne komme i kontakt med andre unge mødre=)
sunshine€
12:51 24.06.2008
bare å legge meg til på msn: s_marita@hotmail.com
sunshine€
01:11 25.06.2008
har også mistet de fleste vennene mine:( de som skulle komme såååå masse på besøk, jaja.. softis<3 du e heldig du som har ung mor treff på helsestasjonen, her eg bor e det ikke nokke sont:(
Ungmor & Emily Jeanette:D
01:11 25.06.2008
e foresten 17 blir 18 i september
Ungmor & Emily Jeanette:D
22:30 25.06.2008
Jeg var også den partyjenta som var ute hveeer helg før jeg ble gravid. Alle satt så sa hvor mye de skulle komme på besøk å hvor d gledde seg, men da gulle kom ble det andre boller...d fleste mistet jeg kontakten med, ensete jeg ser av de er d fåå gangene jeg er ute, men ellers hører jeg ingenting fra dem. Har bare ett par venninder som virkelig er der for meg og gullet mitt, og er sååå takknemmelig for at jeg har dem! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten dem!
Men er i slike situasjoner en ser hvem som virkelig er vennene dine!
alenemamma_
23:38 27.06.2008
Det er kipt...
har ikke hatt noe spesiel kontakt med de siden jeg ble gravid, bar av og til tørrprat på MSN.
Synd, for jeg hadde aldri gjort det mot en av mine venninner som fikk et barn.
Har egentlig vært litt med de i det siste, men det er bare pga det e rforskjellige happenings som jeg kunne være med på.
De inviterer meg aldri med ut å drikke, til byn osv, men de går hele tiden..Dårlig gjort.
Men jeg vil jo heller ikke sitte her å være en byrde for de.
Jeg klarer meg, har aldri vært sånn person så må være med noen heletiden.
Trøster meg med at det sikkert blir bedre når jeg begynner på skole igjen;-)

Jeg går også på ung mor gruppe, men der er det jeg på 17, og resten e rover 20,å for meg er jo ikke de så veldig ung egentlig=P
Synne&SkoTyvenLucas!
16:11 1.07.2008
Jeg har også bare 1 venn igjen som jeg finner på ting med ..
Hvor er dere fra?
Mamalicious
21:50 1.07.2008
Nja, noen.. Derimot fikk jeg masse nye! :-) Som også har barn! Har fått.. Tja.. Masse, masse herlige venninner etter at jeg fikk barn - som jeg har funnet ut at i lengden er mye bedre enn de som forsvant :-) Bestevenninnen min har vært her hele tiden! :-)
Mami21&Umulius
00:57 3.07.2008
Har ikke så mange venner igjen jeg heller...noen har jeg misstet pga graviditeten og de andre har flyttet vekk for å gå på skole. Og treff på helsestasjonen er ikke noe gøy, for det er ingen på min alder der bare 30-40åringer.
These
20:43 6.07.2008
Jeg har mistet kontakten med mange av mine venninner, som ikke har barn, som lever det glade studentlivet. Da er vi på så ulike steder i livet, at det blir vanskelig å ha noe å snakke om. De fester, reiser og er utadvente og opplever mye på sin front, men jeg skifter bleier og elsker å snakke om barn ;)
Men har til gjengjeld fått mange nye venninner, med barn :) Har også flere gode venninner på min alder med barn selv, men vi treffes sjelden pga av jobb, skole, barnepass, tiltaksløshet ;)
HarVerdensBesteLillemann
07:50 8.07.2008
Du har paikvelder med oss da:-p Gleder meg til 18=)
mizzdea
20:29 8.07.2008
Ja, mine reddende engler:) hehe....
Hadde også mange venninner ifra skolen som gledet seg så mye til markus kom.. har ikke sett noe til de enda:/
*mamma*til*markus*
23:18 10.07.2008
Sånne venner hadde jeg en del av og. Den eneste jeg har igjen nå som ikke hadde barn da jeg fikk barn er Olsen, ho har vært der hele tia=)
mizzdea
00:05 10.07.2008
Samme her.. De fleste "vennene" mine forsvant når eg ble gravid.. Har ett par stk igjen men ser ikkje så mye te de heller.. Da de som regel gjør ting eg ikkje kan ta min sønn med på:( Skal bli herlig å begynne på skole igjen.. (Hadde aldrig trodd eg sku si det)
Linky
10:49 24.07.2008
skjønner hvordan du har det. jeg var også ei kjempe party jente før jeg ble gravid, festet hele tiden. men mistet på en måte kontakten da jeg ikke ble med å feste lengre når jeg var gravid. men har fått nye venner gjennom barselgruppe og sånt...så det er koselig. nesten alle vennene jeg har nå har unge, men er ikke sammen med de gamle vennene mine....
Ungmamma21
09:59 25.07.2008
her er det ikke noe sånn unge mødre gruppe skulle vært det synes jeg. de jeg var med på barselgruppe var hyggelige nok de men de var jo fra slutten av tjue åra og opp over 30 åra..det funker jo til overfladisk prat men passer jo liksom ikke..hadde vært såå deilig å hatt noen venninner i samme situasjon og samme alder. Har en venninne som har hengt med meg siden før graviditeten hun møter jeg av og til til trening men det blir sånn treningsveninne har ikke så mange andre interesser felles utenom det. Var som mange andre av dere en skikkelig partyløve før men nå har jeg jo fått andre interesser. Liker selvfølgelig å feste nå og men lilllegull kommer jo i første rekke.:)
samboer87
23:26 30.07.2008
Hei alle sammen.

Slenger meg innpå her jeg. Jeg hadde det på samme måte som mange av dere.

Fikk datteren min når jeg var 18 år gammel, mistet nesten alle vennene mine. Skjønner i dag ( 5år senere) at mange av vennene jeg hadde ikke var noe å samle på, sårt og leit var det der og da,men man kommer over skuffelsen, tro meg!! Jeg fikk der i mot nye og bedre venner. Disse var mer på mitt stadie i livet, stiftet familie, kjøpt hus osv. Mye mere felles interesser. Og de kommer jeg nok alltid til å ha i livet mitt :)

Er noen av de gamle vennene mine jeg i det siste har fått veldig god kontakt med igjen, og det er fordi de endelig har klart å "vokse" opp, nå er det dems tur å få barn osv.

Er rart med det her, når man blir gravid og får barn, blir man tvungen til å forandre både seg selv og livet sitt. Mens de andre kan bare fortsette med livet sitt på samme måte. Er ikke rart man sklir fra hverandre....
Cici03
09:07 1.08.2008
Godt å se at jeg ikke er alene om å miste venner. Jeg hadde noen venninner som jeg hang med ganske ofte og en del folk jeg var med engang i blandt.
Jeg har nå igjen 1 venninne av de jeg hadde. Det viser bare hvem som er verdt å satse på.

Men etter jeg fikk gullet mitt har jeg blitt kjendt med 3-5 andre unge på min alder som har bebis på gullet mitt sin alder=)
diana-
02:56 5.08.2008
Jeg mista alle, noe som ikke var helt uventet utifra min unge alder, de gammle venninene mine på min alder liker festlivet bedre enn å snakke om babyer. så det er bare noe man må regne med tror jeg :/
sitter igjenn med ei vennine som er like gammel som meg, og hun har barn selv, men hun er alt for opptatt med å henge med de eldre, folk jeg ikke har noe som helst til felles med, så det er egentlig bare jeg å typen som har hverandre nå, trist nokk :s
Lillemor91
11:11 14.08.2008
Mista kontakten med mange av dem men de aller næmerste holder kontakten ikke like ofte men de holder kontakten på sikt kan du si, men har veldig med at je har flytta et stykke unna der je bode før åsså....
*Melina*
13:54 14.08.2008
Mistet så og si ALLE venninnene mine som jeg hang med før jeg fikk barn. Har ei som jeg fremdeles er med til tider og har kontakt med. Også fikk jeg kontakt med ei jeg hang med på u.skola da som har unge selv :]
Crawling&Vesla
10:55 15.08.2008
Jeg mistet også omtrent alle vennene mine.
Har ei som jeg er med en sjelden gang i blandt, kansje 1 gang iløpet av 1-2 + mnd.

Men etter jeg har fått barn, har jeg funnet meg nye gode venner som selv har barn, så det er jeg kjempe glad for :)
AnnK89 med 2søte små
09:50 16.08.2008
Henger meg på her jeg... Jeg er 17år, forlovet med barnefaren på 21 å vi har en sønn på 11 mnd sammen. Vi begge har mista de fleste vennene...Jeg har bare èn veninne som jeg kan finne på ting med, som har barn selv. Hun er 22.

Er utrolig ensomt til tider... Savner å ha noen skikkelige veninner, som jeg føler jeg har noe til felles med + at vi er på nogenlunde samme planet!!

Jeg er hjemmeværende så dagene kan bli veeldig lange, å det er vanskelig å finne seg nye venner i å med at jeg ikke går på noe spesielt el...

Hjeeelp..Hehe:-)
Kristine&FelixHenger_i_ettTre
15:15 16.08.2008
Kan vel ikke være venner dere hadde da akkurat - ville i hvert fall aldri omtalt dem som venner hadde jeg vært dere. Det viser dere jo selv gjennom det dere skriver.

Jeg har beholdt alle vennene mine - noen har forsvunnet på veien (men det har ingenting å gjøre med at jeg ble mor - det henger sammen med andre intriger og forandringer osv...)
Siklerotte
22:47 18.08.2008
akkuratt samme her.... jeg har igjen en vennine jeg... av ganske mage. det er super trist og miste alle vennene sine. men er jo lixom ingenting å gjøre med det. ingen av mine venner har barn så da føler de vel at vi ikke har noe til felles lenger
ung_20
15:52 19.08.2008
æ mista alle mine, har til dags dato ingen.
alle forsvant nesten me en gang æ hadde sagt at æ va gravid.

har sambo å en gutt som blir 1 år nu i september :)
men sambo jobber så æ ser han lite. minsten bynner i barnehagen imårra :) så d e d bare mæ :s

vil gjerne bli kjent me folk :) så send i inbox elns :)
<3 Adrian Leander <3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------