Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Juni 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen fra Bergen som venter enda??
 19:53 27.06.2008
Har termin 30. 3 dager igjen :) ..... Kjempe spent!!
Lucky
Sv: Noen fra Bergen som venter enda??
 21:07 28.06.2008
Termin i går, venter og venter. Trodde at noe var på gang i natt, men det gav seg da jeg sto opp. Venter nr. 5 og har alltid født før termin...Bor rett nord for Bergen.
multimamma
 21:18 28.06.2008
Hadde termin den 20 juni skal på overtid vurdering på mandag viss det ikkje skjer noe i helgen. bor vest for bergen
ajlis
 08:20 29.06.2008
hadde termin den 26 og ingen tegn til baby enda..Så må vel snart melde meg inn i juli klubben tenk eg..Har fortsatt 2 dager på meg da! E jo lov å håpe...
millie+bebi*OVERTID*
 09:49 30.06.2008
Hadde termin 28.06. 2 dager på overtid med nr 5 . Har fått 3 av barna 10 og 12 dager før termin og sistemann på 4 fikk jeg 5 dager på overtid.Så vi benter spent. Må innrømme at jeg er litt lei nå . Hva med dere?
mopa fødeklar
 19:45 30.06.2008
Jo.. Begynner å bli veldig lei.. Leter etter tegn på at ting er i gang hele tiden.. Nå har jeg flydd på do veldig mange ganger de siste timene. Lurer på om det er fostervann som kommer.. Er ikke sikker. Pleier jo ikke å gå på do såå ofte.Venter spent på om det skjer noe.. har sååå lyst at det skal skje i natt.. :) Er en liten optimist.. Har barnevakt til vetla så det hadde passet supert. Noen andre som merker noe forandring.. Var ihvertfall vært hos jordmor idag, og hun sa babyen lå godt nede i bekkenet.. Et godt tegn ihvertfall.
Lucky
 07:53 1.07.2008
Hei Lucky har hatt en pyton natt rier i hele natt ,men stoppet opp i 06 tiden.Er nå 3 dager på overtid og kjempe manko på søvn.Var hos legen i går og lå i grenseland til svangerskapsforgiftning høyt bt og hevelse på 2 til 3 babyen er nå veldig rolig. Er litt bekymret. Hva med dere er babyen mer rolig nå ??? kansje jeg burde ringe føden?? Håper vi snart får se babyene våre . Lykke til med fødselen alle sammen.
mopa fødeklar
 22:31 3.07.2008
Endelig kom bebisen ! 30. juni ble Martin født på Storken, 3 dager på overtid. Kjempeflott fødsel.Begynte med vannavgang om natten, rier på morgenkvisten og fødsel i ett- tiden om dagen. Stille og rolig på avdelingen, fantastisk jordmor som i tillegg til å være dyktig i jobben var lydhør overfor alle våre eventuelle behov og ønsker. Så nå er altså sønn nr. 5 i hus, en nydelig gutt som har blitt godt tatt imot av brødregjengen på ca 17,14,7 og 4 år.
multimamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------