Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Hobbydebatten

Her kan du diskutere rosemaling, søm, strikking huflid og hva som helst ellers av hobbyting. Kanskje har du verdens beste oppskrift på pepperkaker også? Vi har og noen artikler på våre sider om Hobby og Kurs
Noen som har noen superenkle oppskrifter på babyteppe og babyklær?
23:18 30.06.2008
og da mener jeg enkle. Jeg må ha det inn med teskje, og er ikke videre begavet i strikkingens verden.. men vil prøve meg alikevel
elize m/2 prinsesser og spire
Sv: Noen som har noen superenkle oppskrifter på babyteppe og babyklær?
06:07 1.07.2008
Se på garnstudio.no. Der er det masse gratis oppskrifter :) Så er det bare å prøve seg litt fram;)
Snuppelura i 3.pp
10:25 1.07.2008
ller sjekk denne siden hos garnstudio http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_index.php
fjerde gang
10:11 1.07.2008
En super enkel oppskrift på babyteppe er vel egentlig å legge opp f.eks 100 masker på pinne 3 og strikke riller eller glattstrikk etter ønske, og felle av ved øsnket lengde. Evt legge inn litt atriper eller andre mønstre underveis.

Når det gjelder babyklær så blir det litt værre da det kan være forkorelser ol som kan være vanskelige å forstå hvis man ikke kan de, men da ville jeg tatt en tur til en garnbutikk å spurt om hjelp, den jeg bruker er veldig hjelpsom og det tror jeg nok de fleste andre også er.

Lykke til
fjerde gang
10:35 1.07.2008
Kan anbefale boken "myk start" - den har mange flotte enkle strikke oppskrifter :-) Og hvis du ikke husker alt (som meg) så er det en liten strikke skole bakerst også. Neste bok på ønskelisten min er "strikk til nøstebarn" - der er det også relativt enkle oppskrifter :-)
supermom*
12:09 11.07.2008
Kan skrive under på "myk start" der er det mange enkle oppskrifter. og supermange fine ting.
helene0
21:45 20.07.2008
Knit.no har oppskrifter på søte barnevotter
ellaulla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------