Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Ny kjæreste
22:10 3.07.2008
Noen med erfaring på å få seg ny kjæreste da man er ung mor? =/

Ble slutt mellom meg og pappaen til vesla oktober i fjor. Nå har jeg møtt en kjempe koselig gutt men blir så utrolig mye tanker ut av det å da.

For det første så er han bare 18.. Jeg er 21. Ikke verdens største aldersforskjell, men alikevel..
For det andre har jeg jo vesla omtrent hele tida selv. Pappaen hennes er så langt nede og deppa osv så noe normalt samvær har vi ikke fått til. Han kommer innom en gang i blandt (noe jeg hater siden jeg syntes vi snart kunne fått noe fast så vesla faktisk får truffet pappaen sin ofte nok). Jeg har ikke så mange som kan være barnevakt for meg. Og jeg vil jo heller ikke ha barnevakt for vesla så utrolig ofte. Han nye vil gjerne att jeg kommer til han osv (ca 1 og 1 halv time unna). Men er jo ikke så lett det. Han kunne jo selvfølgelig komme hit å. Men føles litt feil å dra inn han her når vesla er her før jeg i det hele tatt veit om det blir noe særiøst =/ Vil jo gjerne ha litt tid på å bli ordentlig kjent med han før han blir en "del" av livet til meg og vesla.. Hadde vi hatt vanlig samvær annenhver helg hadde det jo ikke vært store problemet men det har vi jo ikke så hvordan dette skal gå aner jeg ikke.

Måtte bare lufte noen tanker. Jeg er så opp over ørene forelsket så jeg sprekker snart o_O
Crawling&Vesla
Sv: Ny kjæreste
08:42 4.07.2008
Presenter ham for datteren din som en kamerat som av og til kommer paa besoek og leker litt med henne. Romantiske stunder kan dere ha naar barnet sover. Dersom forholdet etterhvert utvikler seg og dere vil satse paa hverandre, saa kan dere forklare dette for henne den dagen det skjer.

Paa denne maaten vil vesla faa tillit til ham, men samtidig blir hun ikke prakket paa en stefar altfor tidlig. Dersom det blir slutt mellom dere vil hun sannsynligvis ikke merke saa mye, siden du bare har presentert ham som en kamerat.

Lykke til!

Klem
linepetrine
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------