Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Trondheim

Nok en gang....
14:54 6.07.2008
setter jeg igang planlegging av nytt treff...
Jeg syns det er så trivelig og godt å treffe andre at jeg tar på meg organiseringen igjen... :-)
Ser forsåvidt også at det er generelt lite bevegelse her inne på siden,det var jo mye mer på BIM... :-S
Zikosu og William
Sv: Nok en gang....
20:51 6.07.2008
Lørdager og søndager passer veldig dårlig for meg, vanskelig å få 2åringen til å sitte i ro på kafe...
Kaktusan
13:51 7.07.2008
skyver forslaget en dag frem til 21.juli da... :-)
satte bare en dato jeg,tenkte ikke over ukedagen... :-S
hvis været tillater det,kunne jeg forsåvidt tenkt meg en trilletur,fremfor en kafetur...ta med termos og noe godt å spise og sette oss ute i friluft...hva syns dere om det??
Zikosu og William
22:31 8.07.2008
Hei. Jeg og minimor på snart 2 måneder blir gjerne med på treff. Er i Trondheim noen uker fremover og synes det hadde vært trivelig å treffe andre foreldre og barn. Blir med på trilletur eller kafetur. Bare si sted og tid så kommer vi :)
musikkpia
14:06 13.07.2008
Klare for treff igjen vi også! :-) Trolletur høres like bra ut som kafétur - så sant det ikke blir pissregn som i går... :-O
Swana
14:08 13.07.2008
Hahaha, trolletur faktisk..... :-D Mente jo selvfølgelig trilletur! :-)
Swana
07:25 15.07.2008
ooh, vi vil også være med! :) Har ikke vært me på treff her i trondheim enda, så det hadde vært gøy nå som vi er så mye hjemme. Har en sønn på snart 2 år jeg, så litt tid ute i friluft hadde vært ypperlig..:) Mandag passer fint for oss =)
marita & williamgutten :)
15:20 15.07.2008
fint navn på gutten din marita...hehe :-)
flott at dere vil være med på treff,alle har godt av å komme seg ut litt...men vi må jo selvsagt se an været...
Zikosu og William
15:46 15.07.2008
huff...ifølge yr.no skal det bli regn på mandag... :-(
men skal bli 20grader da... :-)
hva sier dere til å trille på Marinen og kanskje ta en tur inn på kafeen om det blir for mye regn??
Zikosu og William
16:26 15.07.2008
jepp, er med på den vi :) er bare å ta me regntrekk & paraply! =) Er ikke helt kjent i byen enda, men finner nok marinen..hehe =) har dere tenkt noe tidspunkt eller?
23:48 15.07.2008
marinen er det store grøntarealet mellom domen og elva...hehe... :)
12 har alltid vært et greit tidspunkt,så det er mer eller mindre satt...
Zikosu og William
10:59 16.07.2008
denne gangen skal jeg også prøve og hive meg med:)har ikke vært på etter at Tobias ble født så det blir koselig:)
*Anette* mamma i mars -08
07:36 17.07.2008
ÅÅÅh, enn at det går an! jeg har glemt å greie at jeg får masse besøk søndagskvelden, er en hel gjeng som skal på iron maiden konsert på tirsdag...hmm, dobbeltbooking :( Så hvis de ikke har andre planer på mandag, må jeg nok underholde dem tenker jeg..*sukk* Så mitt første trondheims-treff må vel vente litt...flere som skal på konsert på tirsdag elr? =)
02:14 19.07.2008
skal ikke på maiden konserten,nei...men skal på madrugada 8.ugust...gleder meg!!! :D

men...angående treffet...litt dumt å si det,siden det er jeg som arrangerer,men det er mulig vi ikke kan komme...er blitt ganske forkjøla og hvis det ikke blir bedre innen søndagskvelden tror jeg at vi desverre må holde oss hjemme... :S
men jeg håper dere andre møtes allikevel da... :)
sist jeg måtte trekke meg fra et treff jeg hadde arrangert var 14.april,dagen etter at william ble født...hehe... :)
vi kommer til å se an formen i løpet av helga,men håper vi blir friske nok til å bli med...
Zikosu og William
23:33 20.07.2008
HVordan går det med dere Sikousu & William? Kjipt å være forkjøla da :(( Er det mange av dere som skal møtes i morgen eller? :)
00:55 21.07.2008
går bedre nå...så vi skal nok få tatt oss en tur imorra... :)
vet ikke hvor mange som kommer jeg...liksom ikke så mange som har respondert her...
jobber bort forkjølelsen faktisk,er jo nødt til å sette istand huset før torsdag for da får vi besøk av familien min...skal ha navnefest for gullet på lørdag...stresser egentlig om dagen,har ikke noe klart... :S
men det blir da sikkert bra...gledegruer meg litt... :)
Zikosu og William
10:25 21.07.2008
si meg,er det mange som har planer om å komme eller blir jeg stående der alene??vurderte å avlyse treffet pga været...noen andre som syns det??
Zikosu og William
10:57 21.07.2008
jaja...siden ingen svarer så møter jeg nå opp ihvertfall...må en tur til byen uansett og kjøpe hostesaft...er ikke spådd fossregn,så om det er litt grått går jo bra...
Zikosu og William
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------