Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Juli 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
drømmefødsel!
22:22 6.07.2008
Termin 22. juli -født 3 juli!
var til jordmorkontroll 2 juli og fekk vite at det ikkje ville vere jordmor i kommunen (ferie) rundt min termin. Så ho spøkte med at eg fekk føde før 11 juli for da gjekk ho ut i ferie-beste ville vere til helga for da hadde ho vakt!

kvelden 2 juli låg sambuar og eg og diskuterte og eg slo fast at eg så avgjort ikkje kom til å føde før, for eg følte meg ikkje klar til nokon baby enno. Hadde jo berre såvidt begynt å vaske baby-klede og senga stod umontert i eit hjørne enno! Så eg var innstilt på overtid!

Neste setning eg ytra til sambuar var klokka 3 om natta: No trur eg at vatnet gjekk!

Frå vatnet gjekk til prinsen var ute gjekk det 4 timar. (2 timar ambulanse til sjukehuset) Ingen smerter, ingen rift, 3 pressrier og ferdig. Sambuar sin kommentar etterpå var ...Du klaup meg jo ikkje i handa eingong...!

Trudde ikkje at ein slik fødsel var mogleg eg!
Ynskjer dykk alle lukke til vidare, så reiser eg lukkeleg vidare til DIB
ps! guten var 49 cm, 3015 g og er nydeleg!
jaja..
Sv: drømmefødsel!
22:39 6.07.2008
Gratulerer!

Du må bare produsere mange barn, for det høres ut som om du er skapt for å føde unger :)

Lykke til videre!
Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------