Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Keisersnittdebatten

For deg som har tatt keisersnitt.
Her kan du diskutere dine opplevelser sammen med andre. Artikkel om keisersnitt
Fikk mast meg til KS pga angst sist, hva skjer med neste mann? Må jeg gjennom samme styret igjen eller?
 21:17 8.07.2008
Angsten er jo den samme, håper å slippe disse samtalene igjen...bare få det innvilget liksom...
Anonym
Sv: Fikk mast meg til KS pga angst sist, hva skjer med neste mann? Må jeg gjennom samme styret igjen eller?
 11:04 18.09.2008
Du får keisersnitt automatisk nå. Det er det første keisersnittet som er "vanskelig" å få. Du står nå i systemet - og det er bare å gjøre jordmor oppmerskom på at hun må søke etter en operasjonsdato for deg.
Anonym
Sv: Fikk mast meg til KS pga angst sist, hva skjer med neste mann? Må jeg gjennom samme styret igjen eller?
 14:34 18.09.2008
Ser at dette innlegget er fra juli, men svarer likevel....
Jeg hadde ks-samtale denne gangen også. (nr 2 nå). Og denne samtalen var fakisk verre enn den forrige. Den forrige var med en mannlig lege og han innvilget det ganske raskt. Men denne gangen var det en kvinnelig lege og da var det ikke så enkelt. Hun ville egentlig ha meg til en masse samtaler for å prøve å overbevise meg om div ting. Men fikk det innvilget til slutt, men lett skulle det ikke være. Måtte bare få slengt all dritten i ansiktet først. HUFF. Men nå venter jeg på brevet med dato!!! =)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------