Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mars 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Idag snudde gutten min seg
 00:23 16.07.2008
fra rygg til mage for første gang, han er ca 4 mnd. Han er kjappere enn de andre to guttene mine var.
Hvor gamle var deres babyer når de snudde seg fra rygg til mage?
Guttaboys♥3
Sv: Idag snudde gutten min seg
 10:59 16.07.2008
Å så moro da :-) Er så skøy atde begynner å bli så stor. Snuppa mi snudde seg for første gang 3 dager før hun ble 3 mnd, og har gjort det hver dag siden. Favorittaktiviteten hennes. Bare synd hun blir så fort sliten av å ligge på mage, for må snu henne over på rygg igjen hele tiden. =)
Vickhy og knøttet
 19:17 18.07.2008
Så flott! Min snudde seg ved noen uhell fra han var ca. 4 mnd, men hadde ikke kontroll over det før han var 6 mnd. Da rullet han fra rygg til mage til rygg osv. men bare en vei. Det gikk et par uker til før han hadde kontrollen å snu seg andre veien.
HE77
 21:32 18.07.2008
William var 3mndr når han snudde seg første gang!!Nå er han litt over 4mndr å er blitt kjempeflink!! Snur seg fortere enn vi når å tenke:) men også blir han så sinna når han ikke kommer seg noe sted! Ligger å spreller for å få tak i ting, men det går ikke:) har begynt å komme seg rundt i ring da, å det er jo en begynnelse:)
Mamma'n til William *07.03.08*
 21:50 10.08.2008
Fillip var 3mnd og 2 dager...veldig stolt ja! :)
Mamman til Fillip
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------