Heisaan
Nå blir det 16 mnd mellom våre, og lille babyen har ikke kommet ennå så dette blir ikke noen erfaring fra min side. Bare min tanker og planer
Vi har funnet ut at vi kjøper Phil&teds Vibe vogn. er en sånn vogn hvor den ligge ligger underst og vi kan sette på et søskensete oppe. Da blir vogna som en litt bred 3- hjuling og veier ikke mer enn 13 kg inkl søskensete. Jeg synes ikke det fristet med tvillingvogn pga bredde og tyngde. Fikk anbefalt OTH urban jungle, men da vi så på den og forsøkte å legge den sammen så var det bare tull og håpløst, så vi falt for Vibe- vogna selv om den ser litt snål ut....
Jeg ser vel for meg at det for det meste vil bli å kjøre begge i vogna da storesøster skal i barnehagen. Vi triller til og hjem igjen. Det geniale med Vobe- vogna er at da kan jeg bare klipse av søskensetet i barnehagen, la det stå der, og så kan jeg ha en singlevogn resten av dagen om jeg skal på et eller annet uten å dra hjemom først.
KOmmer og til å fortsatt ha den gode emmaljunga vogna vår some r perfekt til vinterbaby, mens jeg har kjøpt en billig brukt vogn til å ha i barnehagen som storesøster skal sove i.
Vet ikke om det hjalp, men dette er i alle fall mine tanker så langt. og så gjenstår det å se om dette vil slå til i praksis :)
|