ja, hvor skal jeg begynne...har 2 små med 15mnd mellom - har gått overraskende bra og jeg storkoser meg om dagene!
Greit nok svangerskapet var slitsomt, men en unge på 7-8mnd svangerskapskvalme og jeg var så trøtt hele tiden...men etterhvert ble dette også bedre..fikk bekkenløsning i uke 17 ca, men fikk kommet meg til fysio for å holde smertene i sjakk såpass at jeg klarte å fungere som mamma til jenta mi.
Når lillebror kom til verden ble d en ny hverdag, alt ble rutiner og jeg måtte følge disse om ikke ble alt bare surr ;)
var heldig og fikk en gutt som sov om natten og spiste kun 1gang..så jeg fikk nok søvn til at jeg klarte å fungere på dagtid. Hadde jenta i barnehage også, noe som vi alle hadde godt av - jeg og minsten koste oss sammen på dagtid med barseltreff og annet mens om ettermiddagen var d fokus på storesøster.
Nå er minsten snart 1år og skal selv begynne i barnehagen nå på fredag. Legger nesten ikke merke til at de er 2 tette lengre :)
-den verste overgangen med barn var fra 0 til 1, fra 1 til 2 er d ikke så mye annet enn at rutiner trengs og at ting tar gjerne litt lengre tid (som d å komme seg ut døra med 2stk kan ta laaaaangt tid) |