Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Desember 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vogn
 09:26 29.07.2008
Hvilken barnevogn skal dere ha til desembergullene deres? Vi har vært å sett på TFK Joggster Twist til jenta vår. Noen som har erfaringer med denne vognen?
libra82
Sv: Vogn
 10:21 29.07.2008
Vi har kjøpt oss vogn. Easy Walker sky. Var i sverige og kjøpte den til en billigere penge enn i Norge.
Har ingen erfaringer med TFK.
lykkelig78-med gull i magen
 21:20 29.07.2008
Har bestilt emmaljunga citycross :D Gleder meg til den kommer!
Neptunia i uke 22
 21:50 29.07.2008
Jeg har kjøpt emmaljunga edge duo :)
fiidel
 22:12 29.07.2008
heisann!

Har akkurat kjøpr maxi-cosi)
Kjempe fin og blå.
Den kan jeg også sette bilsete på:)
skorpion
 22:27 29.07.2008
Er veldig nyskjerrig på en maxi-cosi vognen, hva er intrykket ditt så langt? Kjøpte du combi eller duo versjon?
SannaSue
 21:53 18.08.2008
Den er kjempe fin. Har kjøpt en blå:)
Kjempe kjekt når man kan sette bilsete på understellet.Tror det er best med duo versjonen, da vi får desember barn, større plass til pose. Den har vi kjøpt
skorpion
 23:14 29.07.2008
Vi skal bruke Emma edge duo fra forrige mann. Storfornøyd med den. :)
Kanutten & småen + astronaut
 09:41 30.07.2008
Jeg synes det er så vanskelig å velge vogn! Vi har tenkt å kjøpe OTH vogn. Noen som har erfaring med den? Hva synes dere i så fall om bag-delen?
Nyttårsbarnet:)
 08:21 3.09.2008
Jeg kjøpte en OTH vogn etter tips fra venninne for noen mnd tilbake. Venter nr 2, og har allerede tatt vognen i bruk til 2 åringen. Vognen er fantastisk lett og god å trille! Den er lett å slå sammen og blir veldig liten sammenlagt. I tillegg liker jeg godt utseende på den. De to småminusene er kanskje litt mindre bag-del enn på noen andre vogner, samt litt uvant bremse. Men bagdelen brukte jeg så kort tid for nr 1 uansett.

Jeg anbefaler OTH varmt etter å ha irritert meg over dårlig trilleegenskaper i 2 år med forrige vogn. OTH er uten tvil den vognen som jeg synes er best å trille. Fin er den også!
my71
 09:57 30.07.2008
Hadde Simo Combi til førstemann. Grei som dypvogn, men udugelig som sportsvogn, syns jeg. Tung! Kommer til å kjøpe TFK Joggster Twist etterhvert. Kjøper i Tyskland til halve prisen. Ble anbefalt den vognen av en venninne ,og har forhørt oss litt på diverse butikker. Har ikke hørt noe negativt så langt. Lykke til med vognkjøp :-)
Musseknapp
 11:48 30.07.2008
simo duo 07 etter storebror skal denne babyen ha. Den ser like ny ut, etter kun 5 mnd bruk.. ;) Har også en teutnonia mistral 07 som babyen kommer til å bruke etterhvert.. men det blir vel i hovedsak storebror som bruker den..
+ at vi skal kjøpe carena double swing søskenvogn ;)
Begynner å få en liten vognsamling.. paraply trille har vi også.... jaj a;)
Hønemor25*påtjukkaigjen*
 11:54 30.07.2008
Har bestilt teutonia Spirit S3 med masse stash :) Skal bruke mykbag med teutonia dunpose (eventuelt voksi aktiv posen som jeg har kjøpt).

Elsker denne vognen, gleder meg bare såååå til vogna kommer i uke 36 :)
Mahalkita m/termin 22.Desember
 18:53 21.08.2008
Hei!
Jeg har også tenkt til å kjøpe TFK Joggster Twist og lurte på om jeg skulle kjøpe den via Tyskland.. drar du nedover å handler eller kjøper du via nettet og i tilfelle hvilke nettsted?
Jente 74 mod
 13:36 11.09.2008
Vi beställde vår i Sverige, där är det mycket billigare än här i Norge. T.om begagnade TFK är dyrare här än en ny i Sverige, finns på Babyland,
Emma Görander
 15:20 30.07.2008
Vi skal i første omgang ha Teutonia Mistral med softbag.
Lemonia
 21:27 30.07.2008
Jeg har kjøpt en BERTINI SORT INKL BAG 1.
Kvalitetsvogn til knallpris. 3 løsninger i en vogn, sportsvogn og softbag som enten kan bæres løst eller legges i sportsvognen for å få dypvogn. Håndtak med høyderegulering. På babyshop.

Noen andre som har slik vogn?
Lille Linda
 09:21 31.07.2008
Har teutonia s3 med softbag fra forrige, er kjempe fornøyd med den. Kjøpte OTH for noen mnd siden og enda mer fornøyd med den. Den er så lett. Eneste er jo at sittedel ikke kan snus. Så kan være jeg kjøper ekstra bag til den og bruker den nå. men får se..
Jeg skal bli mamma igjen<3
 12:15 31.07.2008
Jeg kjøpte meg Brio Happy igår.
Fikk meg en _veldig_ god deal på 2008modellen på Babyproffsen på Nordby, da de selger ut disse nå før 2009 modellene kommer! :D
Angeldoll
 18:44 31.07.2008
Har bestilt simo duo siden det blir vinterbarn og vi bor på landet. Har i tillegg en phil&teds e3 til førstemann som vi er veldig fornøyd med. skal kjøpe på søskensete til sommeren tenker jeg.
blomst82
 14:13 1.08.2008
Har kjøpt Brio sing.
Kjempe enkel og handy by vogn.
Fikk en mega pris siden jeg kjøpte 08 modellen.
Kjenner mange som belger denne vognen)

Er ikke så dyr i utgangspunktet heller.
des 08?
 15:44 1.08.2008
Kjøpte Teutonina Mistral på tilbud jeg. Med mykbag + litt ekstrautstyr til 3990,-. Får plass til den i mitt veldig lille bagasjerom på min lille tredørsbil og kan ikke bli mer fornøyd.

Har ikke vært ute å trillet eller noe nei men, vogna virker så liten og lett. Venninna mi har den samme og er veldig førnøyd.
Iverta81
 21:28 1.08.2008
Jeg har fått Bugaboo cameleon denim edition og er veldig fornøyd:)
Super vogn , med både sommer og vinter hjul! Har kjøpt en herlig dunpose. og maxi cosi bilsete som bare kan ''klikkes'' på!
Venter bare utolmodig på desember nå , tiden går så saaaaaakte.....
Guroamina
 08:05 19.08.2008
Har nesten bestemt meg for en Teutonia Mistral S.
Mest sannsynlig med fashionbag, eller kanskje softbag.
Eller skal jeg gå for Spirit'en... blir en Teutonia ihvertfall :) tror jeg..
Maya_1
 09:43 19.08.2008
var i går og kjøpte emmaljunga city cross med citybagen.
Myrtel med blåbær
 20:43 22.08.2008
Vi har vært og bestilt Simo Kombi vogn i dag. Fikk med en del ekstra utstyr på kjøpet også. :-)
Nisseungen
 09:30 25.08.2008
Jeg har kjøpt Teutonia Fun med sittedel og fashionbag. Den er kjempe praktisk når man har en liten bil.
Baby09
 10:02 27.08.2008
Har kjøpt meg Simo Kombi Vogn.Veldig fornøyd med den.Den er lett å legge i sammen og stødig å trille.Pluss at vugge effekten er bra på vognen. Og for de mødre som er høye er denne vognen knall.Jeg er 1.85 og har sliti med å finne vogner som passer min høyde,samtidig som den kan stilles lavere,hvis andre skulle trille. Det at Simo baggen er såpass romslig,gjør at man fint kan ha en god og varm voksipose til barnet,uten at det blir for trangt.

Jeg er knall fornøyd og gleder meg masse til å ta den i bruk:)
black&white
 13:40 27.08.2008
Har nesten bestemt oss for å kjøpe emmeljunga smart duo. Noen som har erfaringer med den?
månefisk
 14:27 28.08.2008
En emmaljunga mondial duo tenker jeg snart å kjøpe : )
Hakuna Matata
 17:22 29.08.2008
Har kjøpt emmaljunga mondial duo.
Jobber i barnehage og har god erfaring med emmaljungavognene (sittedelene) derifra. God plass og de tåler en støyt (de får gjennomgå daglig for å si det sånn:-) Har to emmaljungavogner på jobb nå som er på barn nr to i barnehagen, de er like fine.
bollassen
 17:11 30.08.2008
kjøpr brio sing i dag!=)
fregna
 20:41 2.09.2008
Hvilke farve har du kjøpt?? Blir de lyse fort flekkete, vet du det??
Hakuna Matata
 22:31 2.09.2008
hvis du mente meg, kjøpte vi grønn liggedel og brun sittedel=) kommer ut med en ny brunfarge nå, så er litt usikker på hvordan den ser ut.. men tok sjangsen, for den høst brune de har nå er en utrolig fin farge=)
fregna
 21:44 3.09.2008
Den blir helt sikkert fin!!!
Hakuna Matata
 11:16 7.09.2008
vi har nettopp kjøpt teutonia prestige , har egentlig ikke peiling på vogn.. menmen:)
noen som har erfaing med denne?=)
Brittis :)
 10:06 8.09.2008
Nå har vi bestemt oss for vogn!:)
Det ble en TFK joggster! Olivengrønn sportsdel og svart bagvogn.
Vi er veldig fornøyde!!

Vi var å så på OTH vogna, vi tenkte nemlig å kjøpe den først. Den vogna ble vi veldig veldig skuffet over å se. bagdelen var veldig liten og virket utrolig dårlig. Kalesjen var ikke tett på sidene og stålskjelettet til bagen kjente en gjennom veldig lett. Sportsdelen var fin, men ikke så bra som på TFK.

Nå føler vi at vi endelig har funnet den rette vogna:) Verre enn bilkjøp dette her!:-)

Nyttårsbarnet:)
 13:33 11.09.2008
Håller med, syns det är allt för många "sport vagnar" som känns skrangliga och är av dålig kvalitet. TFK´s liggdel är ju en av de större på marknaden, passar oss som ska ha på vintern :)
Emma Görander
TFK!!
 12:30 11.09.2008
Hej
Vi har beställt en TFK Joggster Twist. I Sverige är dem mycket billigare än i Norge. Tror att den vi köpte på Babyland kostade 3350:- + liggdelen för 1500:- SVENSKA KRONOR! Här i Norge kostar den tillsammans över 7000:- Nok så det är värt att åka över till Sverige, men det är ca 10-12veckors leveranstid!
Emma Görander
Sv: TFK!!
 14:06 11.09.2008
Easy Walker sky :-)
adventsmamma
Sv: TFK!!
 13:35 12.09.2008
Har Emmaljunga edge duo fra forrige mann.
Stor fornøyd med den, både bag delen og sitte delen :-))
kosejiinta
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------