Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvem skal føde på Nye Ahus i oktober?
00:04 2.08.2008
Min termin er 6. oktober og klue er jo å klare å holde seg til etter den 1. okt. for da åpner føden på et helt nytt sykehus :)
Er vi mange her som skal dit tro?
Har hørt at barsel er helt supert på det nye sykehuset :)
rubin
Sv: Hvem skal føde på Nye Ahus i oktober?
16:47 2.08.2008
Har termin 1.okt jeg... hehe, så det kan bli spennende å se om hun klarer å vente til okt..håper det! Men har på følelsen av at hun kan komme i sept..
lillemor_83
18:12 2.08.2008
Du får bare knipe igjen ;)
Er det din første?
rubin
15:18 3.08.2008
Det er min første ja =)
lillemor_83
00:09 3.08.2008
Vi skal på nye Ahus ja :-) Termin 16.oktober så da ksal det mye tl for å havne på den gamle avdelingen vel.. hehe.. Spennende med helt ny avdeling :-)
ovedie
18:10 9.08.2008
Jeg skal på Ahus, har også termin 16. oktober :-)
LilleLykkeMor
20:42 6.08.2008
Jeg har også termin 6.okt og føde på Ahus:) Håper tiden går fort!!!
Hvor bor du?
81 modell
10:08 11.08.2008
Spennende med noen med termin ca samtidig og åpning av ny avdeling.. Hvor bor dere da ? Vi bor i Lørenskog, like ved Hanaborg/ Fjellhamar :-) Dette er første barn for oss begge og vi gleder oss skikkelig :-) Er i 30 årene begge to så dette har vi ventet lenge på :-)
ovedie
10:53 18.08.2008
Har også plass der, termin 10/10.
Mistenker sterkt at lillemor- som er nr 2, kommer i slutten av september, så da blir jeg vel putta inn på gamle avd! ( Typisk min "flaks".... fikk ikke plass på Ullevål hvor jeg helst ville, og får vel sikkert ikke føde på nye Ahus heller....)
Fjerteberte
13:22 18.08.2008
Vi har også plass der,med termin 10/10:)
Bare å håpe at hun ikke kommer før,for det skal visst være kjempe bra på det nye sykehuset:)
harheg
14:03 19.08.2008
Skal på A-hus 16/10. Håper åpning av ny avdeling går etter planen.
Serena67
13:55 19.08.2008
Vi er også 30 år, og bor i Nittedal. Kanskje vi treffes da :-)
LilleLykkeMor
23:05 21.08.2008
Jeg får antagelig føde før tiden :)
Jeg går alltid tom for fostervann på slutten og babyene jeg har hatt i magen har hatt det tøft den siste tiden i magen; derfor blir jeg satt i gang ca 1 uke før denne gangen.. så da håper jeg bare jeg klarer å komme inn på det nye sykehuset.. bare det ikke blir noen utsettelser!!
Siden det er barn nr. 4 så skal nok ikke jeg føde flere ganger!! -derfor stas å komme på splitter ny fødeavd :)
Lykke til, nå er det ikke lenge til oktober!!!
rubin
15:27 23.08.2008
Har termin 30. oktober, men blir ikke overrasket om det skjer noe før tiden.
juli73
14:47 27.08.2008
Jeg har termin 20. oktober og skal føde på Ahus :)
turtlebug, med bebi i magen:)
21:12 28.08.2008
jeg har termin 1 oktober. er spent på om det blir gamle eller nye ahus :o)
lengter er høygravid!
22:19 28.08.2008
Har termin 2 oktober, så muligheten er jo der:o) Men var hos jm i dag, hodet har lagt seg godt ned, og hun tvilte på at jeg ville komme til å gå til termin...
nano"venter gutt"
15:24 2.09.2008
Har termin 4 oktober, håper virkelig han holder seg inne til iallefall 1. selv om jeg er lei av å vente vil jeg på nye sykehuset altså ;)
Dollface_Høygravid
20:15 2.09.2008
Har også termin 4 oktober, men jeg tviler på at jeg går til termin gitt... Har hatt premature rier så jeg regner i grunn med at han kommer når som helst *ler*
Litjmora
13:13 3.09.2008
jeg har termin 8. oktober og må si at jeg valgte bort Ahus fordi de åpner 1. oktober og jeg ønsker ikke å være en forsøkskanin. Det er alltid oppstartproblemer, litt kaos og styr i starten, så mangler man det, finner ikke det, har for lite folk i forhold til budsjett/planlegging - nei, jeg valgte Riksen. (jeg liker heller ikke denne rullebåndeffekten som Ahus har ført tidligere)
Håper dere som har termin i begynnelsen av oktober og som skal føde på Riksen får en hyggelig opplevelse. Lykke til. Avdelingen skal visst være helt superflott og bra
julie73 *høygravid*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem