Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Januar 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vinterklær for gravide
 10:17 2.08.2008
Jeg har begynt å tenke på hvilke klær jeg skal bruke i novermber-januar, og spesielt ytterklær virker dyrt å få tak i for gravide (om man ikke vil gå i en vanlig, svææær jakke da). Det er jo så mye fint høstnytt på nettet og i butikkene, men utvalget i mammaklær er dårlig. :( Heldigvis finnes det mange ulljakker, korte jakker, vide cardigans og ponchoer i motebildet i høst. Og her fant jeg en flott vind/vann-tett fleece for gravide fra polarn o pyret: http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3860

Syns også den nye høst/vinterkatalogen til laredoute har mye fint, både vanlige klær, og litt mammaklær. Så da er det håp for oss januar-mødre også! :) Hvis det er noen som har flere tips til fine jakker og annen vinterbekledning for gravide, skriv i vei!
klarinetta83
Sv: Vinterklær for gravide
 13:24 2.08.2008
Ehhh... er du gravid nå? Dette er jo klubbsiden til de som fikk baby i januar (2008) Kanskje du skulle vært på januar 2009 -klubben? (hvis den er opprettet)
Rebekka har tre
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------