Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

November 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ja ja. Da var permisjonen over....
 22:29 2.08.2008
På mandag er det tilbake i jobb igjen. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men skal bli godt å slippe å tenke baby hele dagen også. :-)
Nå får mini kose seg med pappa'n sin hele dagen istedet.
Utrolig artig tid nå da. I går satte han seg opp for første gang (gjør det nå hele tiden...hehe), og i dag krabbet han sine første små skritt. Og sånn utrolig fart de har når de fyker over gulvet. :-)
November_rain
Sv: Ja ja. Da var permisjonen over....
 09:22 3.08.2008
Ja, permisjonstiden går fort. Har ferie noen uker enda. Blir litt godt å begynne å jobbe igjen også.
Aliena
 16:10 4.08.2008
ja nå er den over. jeg begynner på jobb i mårra. så nå skal minien vær hjemme med pappan , før han skal i barnehage. må si det har vær knall kjekt å vær hjemme og kunne
tenkt meg det noen mnd til , men men
nå er dem mer mobile. min har nettopp oppdaga trappen ,så han klatrer opp to trinn. travelt tid, men så kjekk tid da.

kos dere i jobb damer, det skal jeg gjør....
#mamman til to søte gutter#"
 20:00 4.08.2008
ja nå er den tiden over, nå er det rett inn i ny fast full jobb og lille babyen i bhg.. buhu..
♡ Unni ♡
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------