Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flere som er prøvere på nytt?
22:23 3.08.2008
Her går vi for 2 tette men det kan jo ta tid!
Anonym
Sv: Flere som er prøvere på nytt?
22:42 3.08.2008
Har lyst på to tette her og, må bare få tilbake lysten.
Jewel m/jente
21:56 12.08.2008
Jess, går for 2 tette her og- men litt ustabil mens så ikke så lett å finne el som sann som før. Men vi kjører på fordi vi......
♥ Miss Fat ™
20:16 13.08.2008
Jeg har veldig lyst, men samboeren min er uenig desverre :(
[LiLL]
16:14 14.08.2008
Jeg har lyst, men økonomien sier noe annet.. Man skal da klare lånet også.. Får vente til jeg har fast stilling
Sfinx'n ~nygift 08.08.08~
14:58 17.08.2008
jeg er gravid med nr to;) fikk mensen igjen 12 juli, og er 5+1 nå;)
Anonym
09:05 18.08.2008
Heihei :)
Ja, her er vi gravide igjen :) ca 5 uker på vei. Spennende :)
Litt mer avslappet denne gangen.
Hilde&Roy
10:46 19.08.2008
Jeg vil ha en til, men typen er ikke helt enig. Blir vel å vente et år eller 2 :s
Er jo greit å glemme de søvnløse nettene først regner jeg med
Amsara
10:43 30.08.2008
Her er vi også igang igjen:) litt over fem uker så det er spennende:) Lurer på hvordan det vil bli for det lille gullet mitt med et søsken så tidlig...:) Bra antar jeg!! Gleder oss!!!
Anonym
14:32 18.09.2008
vi var nå ikke prøvere mere uflaks her i gården, litt usikker på hvor langt jeg er, men hørte hjerte hos jordmor for 14 dager siden så må vel minst være 14 uker....fikk ei jente 28 februar i år.
Anne_b1980
11:44 20.09.2008
Hei!
Vi har også lyst til å prøve om ikke så lenge. Men er det ikke slik at man må jobbe et halvt år etter permisjon for å opparbeide seg permisjon med lønn? Er det noen som vet noe om dette?
Anonym
13:16 24.09.2008
skulle gjerne, men økonomien sier vi må vente litt. må komme meg i jobb igjen, for 80 % av de 80 jeg har nå er ikke mye.
Håper det klaffer fort når vi begynner å prøve igjen
Anonym
00:18 27.09.2008
hmmm høres slitsomt ut å bli gravid igjen nå, men her vil vi veldig gjerne ha både en og to til. men det blir etter et par år med jobb.økonomien styrer desverre litt...
mrss83
23:47 1.10.2008
Hei hei! Er nå 11+5 uker på vei:-) Vi håpet på å bli gravid igjen nesten med det samme vi.. ble skuffet da jeg fikk mensen, da var snuppa 10 uker! Men nå har det seg slik at jeg slet i veldig mange år med å bli gravid, utredning på utredning.. hvorpå jeg ble spontant gravid for første gang i mitt liv i en alder av 34 år. Noe inne i meg sa at nå ble det sikkert lettere for meg å bli gravid igjen, og jammen slapp jeg å vente 34 år til!! Nå skal det saktens sies at det er tyngere å være gravid denne gangen. Veldig lite overskudd fram til nå, samtidig krever jo den lille masse masse.. så jeg får vel nå smake litt på realiteten...:-) Men en ting er sikkert, -det bare MÅ gå:-))
Solveig73
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem