Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Oktober 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flekkefjord
 20:49 12.08.2008
Noen som skal føde i flekkefjord i oktober?
Anonym
Sv: Flekkefjord
 08:52 26.08.2008
hei;) Jeg skal føde i flekkefjord. Har dermin 4.oktober. Når har du termin?? Har hørt veldig masse bra om føden der, så håper det stemmer! :)
sept_08
 10:38 26.08.2008
Jepp! Termin 5.oktober;) Kommer herfra jeg! Hvor er dere fra?? Masse skryt om føden i hvertfall.
*Oktober-spira* Høygravid;)
 11:09 26.08.2008
Jeg er fra Farsund. Godt mulig vi treffes der inne, siden vi bare har en dag i forskjell på termin;) Men håper virkelig jeg får før tia, for er skikkelig lei av å gå å vente nå... Er det deres første, eller har dere noen fra før?
sept_08
 14:21 26.08.2008
Aha ok;) Jepp, er nok vår første! Gleder meg utrolig mye! Er ikke riktig lei av å være gravid enda, men det kommer nok, hehe.. Akkurat nå sliter jeg en del med ryggen, og har nok pressa meg for hardt på jobben, men men.. Ellers går det bra. Gelder meg til permisjonen starter! Er det din første? Ja hadde jo vært kjekt om vi lå der samtidig. Vi kan jo ligge veldig lenge der, opptil en uke. Så er det er kjempeflott å vite i og med at man blir nok temmelig redusert etter fødselen.
 20:53 26.08.2008
Det er vår andre;) Har ei som blir 2 i oktober, så blir veldig spennede hvordan hun reagerer på at det kommer en liten baby i huset!

Fødte i kr.sand forige gang, og da ville jeg bare komme meg fortest mulig hjem, for jeg trivdes ikke på barsel der i det hele tatt... Ingen tilbydde meg noe hjelp egentlig, og når jeg spurte om de kunne ha ho noen timer samme natt som jeg fødte(for var seff veldig trøtt..) sa de bare at jeg måtte klare meg mest mulig på egenhånd...

Har som sagt hørt veldig mye bra om føden i flekkefjord, og det er godt å vite at en kan være der lenge om en trenger det;)
sept_08
 11:52 27.08.2008
Jepp. De fleste sier det er såpass koselig at de vil nesten ikke hjem igjen, hehe. Da blir det nok stas med søsken tipper jeg;) Hehe.. Hun synes sikkert det blir morro.
 12:48 27.08.2008
Ja jeg også skal føde I Flekkefjord i Oktober. Har vært der før og stortrives på barsel der.
Kokkelimonke
 21:27 27.08.2008
Er du fra Flekkefjord?
 22:53 29.08.2008
Er det meg du spør?? Nei jeg er nok ikke det. Er du??
Kokkelimonke
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------