Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Januar 2007 Klubben

For dere med termin og fødsel i januar 2007!
Jeg er GRAVID!! :o)
 10:28 14.08.2008
Å, himmel så glad jeg er ! Jeg har så lyst til å rope det ut til alle, men vil vente litt til.. så da roper jeg det ut her i stedet:o) HURRA:o) noen flere?
♥tuskepus&Henrik&Aprilspire♥
Sv: Jeg er GRAVID!! :o)
 11:31 15.08.2008
Gratulerer:) eg er ikkje så aktiv her inne, men husker deg, siden eg og har har ein henrik født i januar -07, og no blir det jammen april-baby her også:) fant det ut i dag, så veit korleis du har det:) Lyst å rope det ut, samtidig som det er litt smårart:) gratulerer igjen:-)
OdaX
 21:27 26.08.2008
Jepp!! Men det vet du jo allerede:) Er også veldig lykkelig!!! HURRA for oss!!
Guba *mamma+spire*
 20:39 4.09.2008
Jeg er også gravid.... får mai barn vi da, bommet med en mnd på å havne i samme klubb igjen :)
mimmi`80 - 07 & 09
 23:00 6.09.2008
hehe mange som skal ha unge ijen fekk ai jenta 25 januar.07 å nå varte det baby ijen i mars. har ein gutt på 4 og så er så spent på kjønnr.
sjtat
 11:56 11.09.2008
Vi er og gravide igjen...termin i mai!!! Gleder meg...men kjenner alle bekymringene kommer nå igjen, akkurat som sist. Tuskepus, bodde ikke du på Kråkerøy, eller husker jeg feil?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥
 16:17 12.09.2008
Hmmm, jeg mener at jeg gratulerte deg på tråden din for noen dager siden.. men kan ikke finne det igjen... Gratulerer så mye:-)
selma07
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------