Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Rogaland

Treff i Haugesund!
 10:30 14.08.2008
Kven kjem? Hadde vore kjekt med ein gjeng. Skriv dåkken gjerne på her, eller berre dukk opp:)
Tøtto&Klumpen
Sv: Treff i Haugesund!
 12:53 14.08.2008
Eg kommer heilt sikkert..:)
Men er ikkje heilt sikker på kor det e ?
KjellOlavsMamma
 21:06 14.08.2008
ikkje eg heller, men eg trur det står skilt ved spannaveien. Det er på andre sida av veien for plantasjen, viss eg trur rett. Sikkert ikkje så vanskelig å finna:)
Tøtto&Klumpen
 11:40 18.08.2008
Viss folk meine dag eller tidspunkt er feil, så kan de jo sei frå, så kan eg endra det..
Tøtto&Klumpen
 23:23 18.08.2008
Me hadde så lyst å vær me, men denne ukå har me tevenning i barnehagen så då blir d vanskeligt :( Men, me e me neste gong om d blir et nytt treff :)
&#9829Celines mamma&#9829
 09:58 20.08.2008
kjem det nokon, eller skal me avlyse, og sette opp nytt treff neste veka heller? det er kanskje ei travel tid for folk nå..

Kva seier du, mor til Kjell Olav?
Tøtto&Klumpen
 07:56 21.08.2008
Eg må avlysa, men eg avlyse ikkje treffet. De får rapportera kor mange som kom:)
Tøtto&Klumpen
 20:25 21.08.2008
Hei, eg kunne dessverre ikke komme, var noen der og hvor mange? Er noen interessert i nytt treff????
Rose78
 10:26 27.08.2008
Eg e interessert i nytt treff, men kanskje mange e begynt å jobba eller har sendt ungane i barnehage? Va lite aktivitet her nå jaffal. Sette du opp eit treff neste gong, Rose78?
Tøtto&Klumpen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------