Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mai 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Varighet av måltider+gulping
 11:01 17.08.2008
Har nå særlig sist uke opplevd at min lille på tolv uker har kortet kraftig ned på varigheten av drikking under ammingen. Et måltid varer nå ca 5-7 min. I tillegg har hunbegynt å gulpe mer enn før. Tidligere var det sjeldent hun gulpet, nå skjer dette ved omtrent hvert måltid? Andre som opplever det samme? Spent på vektoppgang...
Anonym
Sv: Varighet av måltider+gulping
 18:05 17.08.2008
Det betyr bare at han/hun får mye mat ut av gangen,jeg har det akk. som deg:) Min Legger på seg fint,det er faktisk ikke så mye som kommer opp...(det bare ser sånn ut;)

De gangene jeg har gitt henne flaske (når jeg har pumpet) da får un sånn med bare ett hull,da gulper hun nesten ikke:O)

Mai_jente
 20:47 17.08.2008
Takk for svar, og tips om flaske :) Jeg har en tendens til å bekymre meg fort og mye :)
Hundvåg81
 23:03 17.08.2008
Akkurat det samme opplever jeg. Et måltid varer bare 5 minutter, men jeg hører at han svelger, og at han får ned mat. Siden han er målt til 7,750 kg på 3-månedersdagen sin i forrige uke, får han tydeligvis i seg mer enn nok mat.

Sikkert bare mer effektiv spising, det satser jeg ihvertfall på! :-) Lykke til på kontrollen-)
gullklump i mai
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------