Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Varighet av måltider+gulping
11:01 17.08.2008
Har nå særlig sist uke opplevd at min lille på tolv uker har kortet kraftig ned på varigheten av drikking under ammingen. Et måltid varer nå ca 5-7 min. I tillegg har hunbegynt å gulpe mer enn før. Tidligere var det sjeldent hun gulpet, nå skjer dette ved omtrent hvert måltid? Andre som opplever det samme? Spent på vektoppgang...
Anonym
Sv: Varighet av måltider+gulping
18:05 17.08.2008
Det betyr bare at han/hun får mye mat ut av gangen,jeg har det akk. som deg:) Min Legger på seg fint,det er faktisk ikke så mye som kommer opp...(det bare ser sånn ut;)
De gangene jeg har gitt henne flaske (når jeg har pumpet) da får un sånn med bare ett hull,da gulper hun nesten ikke:O)
Mai_jente
20:47 17.08.2008
Takk for svar, og tips om flaske :) Jeg har en tendens til å bekymre meg fort og mye :)
Hundvåg81
23:03 17.08.2008
Akkurat det samme opplever jeg. Et måltid varer bare 5 minutter, men jeg hører at han svelger, og at han får ned mat. Siden han er målt til 7,750 kg på 3-månedersdagen sin i forrige uke, får han tydeligvis i seg mer enn nok mat.
Sikkert bare mer effektiv spising, det satser jeg ihvertfall på! :-) Lykke til på kontrollen-)
gullklump i mai
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem