Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Stavanger-Sandnes og termin i september?
09:11 19.08.2008
Hei hå! Det nærmer seg, og jeg prøver å planlegge fødebag og gjøre meg klar til termindato 16 september... men føler likevel at det er LEEEENGE til!
Så, er det noen her som har lyst å møtes for å gravid-prate litt over en kopp te/kaffi så er jeg med!
Artemis
Sv: Stavanger-Sandnes og termin i september?
10:04 19.08.2008
Jeg blir gjerne med! Bor i Stavanger og har termin om 18 dager - dvs 06.09. Er i gang med permisjon og har relativt god tid.
Frøken Freken
16:50 20.08.2008
Så flott! Det nærmer seg virkelig, det ser jeg jo når jeg ser datoene... men ennå er vi "bare" i august!
Skal vi møtes en dag?
Jeg tar gjerne en tur til Stavanger, er ikke akkurat lommekjent- men skal nok finne fram! Ellers så har jeg notert meg at det kommer et BIM treff rundt hjørnet, har du planer om å bli med der?
Husker ikke helt datoen nå....
Artemis
20:23 20.08.2008
heisann:)
hadde vært kjempegøy å treffest...
får jeg bli med eller?
jeg har termin 26 september:)
jeg er 24 år fra stavanger..men bor nå på tau:)
siw*ern
10:10 21.08.2008
Hei igjen - BIM-treff i Stavanger er den 02.09. på Phileas Fogg - jeg har ikke vært med på det før, men kanskje vi bare skal slutte oss til de andre BIM-damene? Dersom du ikke vet hvor Phileas er kan jeg godt treffe deg et annet sted, så kan vi gå dit sammen? Tar forbehold om at jeg ikke føder før termin - som er 06.09.08;) men er i kjempeform, så jeg regner med at jeg stiller. Har i alle fall meldt meg på!
Frøken Freken
16:24 21.08.2008
Synes vi skal melde oss på jeg!
Så nå skal jeg se om jeg finner rett sted til det...
Har ikke peiling på hvor jeg skal finne Philias Fogg....!
- men tror nok min Tjære vet det!
Om ikke roper jeg ut i nød!
Gleder meg!
Artemis
17:50 21.08.2008
Phileas Fogg ligger i gata oppfor Skagenkaien, like oppfor Hansenhjørnet - ved siden av feks S.A.T.S., og Cardinal og sånt!
Frøken Freken
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem