Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Stavanger-Sandnes og termin i september?
 09:11 19.08.2008
Hei hå! Det nærmer seg, og jeg prøver å planlegge fødebag og gjøre meg klar til termindato 16 september... men føler likevel at det er LEEEENGE til!
Så, er det noen her som har lyst å møtes for å gravid-prate litt over en kopp te/kaffi så er jeg med!

Artemis
Sv: Stavanger-Sandnes og termin i september?
 10:04 19.08.2008
Jeg blir gjerne med! Bor i Stavanger og har termin om 18 dager - dvs 06.09. Er i gang med permisjon og har relativt god tid.

Frøken Freken
 16:50 20.08.2008
Så flott! Det nærmer seg virkelig, det ser jeg jo når jeg ser datoene... men ennå er vi "bare" i august!
Skal vi møtes en dag?
Jeg tar gjerne en tur til Stavanger, er ikke akkurat lommekjent- men skal nok finne fram! Ellers så har jeg notert meg at det kommer et BIM treff rundt hjørnet, har du planer om å bli med der?
Husker ikke helt datoen nå....
Artemis
 20:23 20.08.2008
heisann:)
hadde vært kjempegøy å treffest...
får jeg bli med eller?
jeg har termin 26 september:)
jeg er 24 år fra stavanger..men bor nå på tau:)
siw*ern
 10:10 21.08.2008
Hei igjen - BIM-treff i Stavanger er den 02.09. på Phileas Fogg - jeg har ikke vært med på det før, men kanskje vi bare skal slutte oss til de andre BIM-damene? Dersom du ikke vet hvor Phileas er kan jeg godt treffe deg et annet sted, så kan vi gå dit sammen? Tar forbehold om at jeg ikke føder før termin - som er 06.09.08;) men er i kjempeform, så jeg regner med at jeg stiller. Har i alle fall meldt meg på!
Frøken Freken
 16:24 21.08.2008
Synes vi skal melde oss på jeg!
Så nå skal jeg se om jeg finner rett sted til det...

Har ikke peiling på hvor jeg skal finne Philias Fogg....!
- men tror nok min Tjære vet det!
Om ikke roper jeg ut i nød!

Gleder meg!
Artemis
 17:50 21.08.2008
Phileas Fogg ligger i gata oppfor Skagenkaien, like oppfor Hansenhjørnet - ved siden av feks S.A.T.S., og Cardinal og sånt!
Frøken Freken
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------