Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Oktober 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
vondt ved høyre ribein!!
 17:20 23.08.2008
er det flere som har vondt ved høre ribbein og bakover i ryggen?
spes hvis jeg er sliten? har hatt dette et par uker, og lurer på om det kan være livmoren som vokser og presser på?
er forresten i uke 32 nå:)
førsteman
Sv: vondt ved høyre ribein!!
 19:23 23.08.2008
Livmora og babyen presser på leveren og galleblæra... dette har jeg vært plaet med i noen uker nå, er i uke 35 nå. Fr meg er det værst hvis jeg sitter, og det hjelper å legge seg på venstre side og hvile... Leveren i klem..Au au, kjenner til det, men ikke noe farlig
KEJ78
 19:45 23.08.2008
tusen takk, det var godt å høre at det ikke bare er meg:)
jeg kjenner det mest når jeg sitter og står, men hjelper å gå og å legge meg ned:)
kan jeg spørre hvordan det fungerer på jobb for deg?
jeg jobber i barnehage, og er litt i tvil om jeg orker å jobbe videre når jeg har så vondtt?
førsteman
 09:19 24.08.2008
Jeg er sykemeldt.. Var først 50 % sykemeldt, men er nå 100 %. dette er først og fremst pga kynnere, men også pga generellt litt dårlig form. Hvis du har vondt så bør du vel kanskje vurdere å sykemelde deg. Lykke til
KEJ78
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------