Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Keisersnittdebatten

For deg som har tatt keisersnitt.
Her kan du diskutere dine opplevelser sammen med andre. Artikkel om keisersnitt
Har mistet følelsen (HELT) i en stor del av magen etter ks. Normalt?
 14:07 24.08.2008
Partiet er ca. 8 x 20cm og rett ovenfor arret. Fryktelig irriterende å ikke kjenne noenting der. Flere som har opplevd dette?
Anonym
Sv: Har mistet følelsen (HELT) i en stor del av magen etter ks. Normalt?
 23:29 24.08.2008
Jepp. Og helt normalt.. De skjærer av nerver og div når de holder på.. Følelsen kan komme tilbake, men kan også forbli borte..
Har det slik jeg også.. Rart når det klør der.. Hehe.. Pussig når jeg skal klø igjen liksom..
Queen of the road *mamma*
 09:28 25.08.2008
Ja, jeg har det også slikt. Er nok normalt ja. Synes det er litt merkelig å ta på det, men vi må vel bare leve med det =)
Vickhy og knøttet
 18:08 25.08.2008
Yepp, jeg har det også slik. Kan ta lang tid før du får tilbake følelsen i området, over ett år sier de jeg har snakket med, og som har hatt KS.
Tjukkemagen
 18:40 24.09.2008
Tok keisersnitt for 2 år siden, har enda ikke full følelse. Men det er blitt myyye bedre. Det er normalt, og ikke plagsomt heller:)
MammaGizmo
 14:29 12.10.2008
jeg fødte for snart tre år siden. har et parti midt på magen 4 cm over arret der jeg ikke har noen følelse!! regner ikke med det kommer tilbake heller. rart å kjenne på for jeg kjenner at jeg tar der, men ikke om det er godt eller vondt, viss du skjønner hva jeg mener :P
^*^Ma85^*^
 14:51 12.10.2008
8x20 cm var da veldig mye, skjønner at det ikke er så kult. Jeg har ikke mistet følelsen rundt arret i det hele tatt, ks for 12 mndr siden. Men får håpe det bedrer seg siden det er så store deler av magen din!
Anonym
 08:21 26.11.2008
Hatt 3 keisersnitt på 3år.
Helt følelsesløs fra navelen og ned fra hoftekant til hoftekant.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------