Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Buskerud

Trilletur Barnas Turlag, Kongsberg
 21:12 24.08.2008
Hei!

Drar igang trilleturer i regi av Barnas Turlag. Første tur er 2. september.
Frammøte klokka 11:00 på parkeringa til skistadion på Heistadmoen. Rundløype på ca. 6 km.

Håper vi sees :o)
mamma til to gogutter
Sv: Trilletur Barnas Turlag, Kongsberg
 23:10 5.09.2008
Kom det mange?
Hilsen mamma til gutt på 18 mnd.
Spentsombaredet
 08:53 9.09.2008
Nei, desverre. Ingen som møtte. Håper det dukker opp noen på neste tur... Kanskje litt enklere når turen starter i byen??!!!
mamma til to gogutter
 20:35 7.09.2008
Hei!

Kjempeflott at du prøver å sette i gang d. Håper det var noen som kom den 2. Fin måte å bli kjent med nye folk på, samtidig som man får trim!

Hvis du setter opp noen turer på torsdager og, så kan jeg prøve å få med meg noen turer. Har fri den dagen.

:O)
Anonym
 08:54 9.09.2008
Takk for tipset. Skal sette opp torsdagstur når de satte datoene er utgått....
mamma til to gogutter
 09:01 9.09.2008
De neste datoene er 23/9, 21/10 og 18/11. Det henger lapp på helsestasjonen.
mamma til to gogutter
 22:42 14.09.2008
Så dumt at jeg ikke så dette med trilleturen på Heistadmoen før! jeg triller masse der og hadde vært gøy å møte noen flere. Har det så travelt med lillegutt på 5 uker at det ikke blir mye surfing på nettet...... Skal se hva jeg får til i forhold til de andre datoene. Flott initiativ!
69modell
 22:14 17.10.2008
Detaljert oversikt ligger nå ute på nettsiden vår: www.kotdnt.no under Barnas Turlag. Klikk deg inn og følg med på hva som skjer. Håper mange blir med :o) Har satt opp turer både tirsdager og torsdager. Spre dette videre om du kjenner noen som du tror kan tenke seg noen å trille med....
mamma til to gogutter
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------