Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mars 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Skal opereres i morgen.. kvir meg
 21:23 25.08.2008
til å bli hjelpeløs etterpå.. skal ha sånn kikhullskirurgi i kneet men er jo litt vondt etterpå.. og jeg har tøtto her på 5 mnd og storebror på snart 3.. samboeren min skal hente og levere storebror i bhg da eller skal eg klare meg selv.. ja ja.. på krykker og ho i bæresele.. nei får håpe jeg blir fort bra.. måtte bare syte litt...
vipsen*en av hver*
Sv: Skal opereres i morgen.. kvir meg
 20:22 26.08.2008
Skjønner problemet ja =) Hvordan gikk det?
Vickhy og knøttet
Sv: Skal opereres i morgen.. kvir meg
 09:58 29.08.2008
heisann.. har gått kjempefint egentlig, lokalbedøvelsen virket hele samme dag så da trengte jeg bare en krykke og så bærte jeg ho i armen. i dag er det dag 3 så no bruker jeg ikke krykker, går litt stivt da men.. har lyst å komme meg ut av huset men kan ikke kjøre bil for jeg klarer ikke bøye kneet nok til å kunne giret.. kjiipt, men men.. går vel greit..
vipsen*en av hver*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------