Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Tegn på at noe er på gang?
 08:56 27.08.2008
Nå lurer jeg på om det kan være noe som kommer til å skje snart her....muligens bare et håp men....slik er ståa:

Var til jormor i går som sa at hodet var festet og jenta vår lå klar der inne :0) Natt til i går våknet jeg av at jeg hadde menssmerter som var ganske så vedvarende. Har ikke kjent disse smertene siden jeg hadde mensen sist. Men d gikk over. I tillegg fikk jeg kraftige "tak" i går kveld da snuppa bevegde seg kraftig. Kjentes ut som om underlivet fikk kramper og mye stikking. Ble helt svett og det varte lenge....men i dag er det greit igjen. Har bare litt moderate mensmurringer...

any idea? Kan jeg kanskje vente meg en beibi snart. Har egentlig litt under 3 uker igjen til termin så har ikke den store troa på at det nødvendigvis er noe i gjerde innen kort tid...

Cathy27
Sv: Tegn på at noe er på gang?
 09:36 27.08.2008
Hei. Hodet kan jo være festet lenge på forhånd uten at d tremger å bety noe. Jeg har litt under 4 uker igjen. I natt har jeg vært våken mesteparten av natta pga sånne smerter som du nevner. Er nok falske rier eller kynnere som lurer oss litt, tror jeg. Jeg var til jordmor i går, og hodet til min lille sønn var langt fra festet. Jordmor sa han lå høyt oppe enna. Må nok bare vente litt til skjønner jeg:-) Lykke til iallfall:-)
fisk-76 med fjerdemann i magen
Sv: Tegn på at noe er på gang?
 21:14 3.09.2008
Høres ut som det samme som jeg har. Det er nok kynnere. Har hatt dem i snart 2 uker, noen dager flere og sterkere enn andre, men uten noe mønster og har termin om 2 dager, men har ikke født ennå :( Er veldig utolmodig nå...
SaraEnceinte
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------