Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Oppland

Noen nybakte mammaer i gjøvik og omegn her som kanskje kunne tenke seg å bli kjent??
17:36 27.08.2008
Heisan

Jeg er ei jente på 23 år som fikk en sønn den 11 august 08. Vi ønsker å bli kjent med andre i gjøvik og omegn i som har barn for da kanskje å ta en trilletur, cc tur, bare møtes hjemme hos hverandre eller lignende...

Klemmer fra Håkon og Silje :)
Pusejinta
[Rapportér]
Sv: Noen nybakte mammaer i gjøvik og omegn her som kanskje kunne tenke seg å bli kjent??
17:20 1.09.2008
Hei Silje!

Jeg er med på det! Og tror de andre fra BIM treff, som har født, også vil være med på det.

-Kathrine og Hans
Joppine78
[Rapportér]
Sv: Noen nybakte mammaer i gjøvik og omegn her som kanskje kunne tenke seg å bli kjent??
11:12 5.09.2008
Heisan :)
De andre kommer vel kanskje inn her etter hvert :) Vært koselig med treff igjen...
Alt bra med den lille familien?
Her har vi slitt med kolikk :( , men har hatt noen behandlinger hos kiropraktor så nå er han som et nytt barn:)

Silje og Håkon :)
Pusejinta
[Rapportér]
14:35 7.09.2008
Ja, de kommer nok hit etterhvert. Eller så er det lunsjtreff for Bim-folka, neste onsdag, med forespørsel om vi kunne komme med barna, vi som hadde født! :)

Vi har også slitt med mageproblemer, og går til kiropraktor. Tror kanskje det begynner å hjelpe nå. Det er i alle fall ikke så mye intens skriking lengre...

Joppine78
[Rapportér]
14:55 12.09.2008
Gratulerer Silje og Kathrine!

Iben Louise kom til verden 0808, og vi koser oss ihjel hjemme om dagene! Jeg dra på BIM-treffet på mandag, og fikk vist frem lille prinsessa mi! Stor stas:)

Synes det du skrives om å møtes Silje, høres kjempebra ut! Det er veldig deilig å være hjemme, men jeg trenger å komme meg ut av joggebuksa og sofaen av og til merker jeg! Det var koselig å se de med mager igjen også, men jeg tenker at det hadde vært kjempefint å møte andre med nye bittesmå!

Kan vi ikke forsøke å ordne et treff?

Gitte
MensJegVenterPåIben
[Rapportér]
21:26 18.09.2008
Heisan:)
Gratulerer så mye til deg også Gitte:) Iben Louise ble født på en spesiell dato :) Så morro:)
Ja er kjempe godt å komme seg ut litt også, særlig når ting har gått seg til litt:) Her hjemme går alt bare bedre og bedre. Jeg hadde helt gitt opp amminga men her om dagen bestemte jeg meg for å prøve igjen og det funka. Så nå øver vi og det går lettere for hver gang:) Godt å slippe all den pumpinga, vask og koking av flasker og itte minst det å måtte stå opp om natta for å varme melk og gi og deretter å pumpe meg etterpå..

Når passer det med treff for dere da?

Silje :)
Pusejinta
[Rapportér]
19:18 25.09.2008
Slenger meg med etterhvert jeg. Jacob Aleksander er ikke mer en 1 uke gammel så vi drøyer kanskje litt med så altfor mye aktivitet. Men vi kommer etterhvert.
ymeeiram
[Rapportér]
09:55 30.09.2008
kjempefint!
MensJegVenterPåIben
[Rapportér]
12:54 27.01.2010
Hei alle sammen !
fikk ei jenta 3 desember. koslig å høre fra andre med babyer også :)
er det forresten noen av dere som driver med baby svømming el har tenkt å begynne?
dixie79
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------