Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kjente ikke beina mine :\
 19:02 27.08.2008
Jeg har termin om ca 3 uker... Og jeg har mye vann i kroppen.. Spes i beina så jeg klarer ikke gå så mye!
I sta hadde jeg glemt busskortet mitt, så jeg måtte gå hjem fra byen.. Det tar ca 15 min.. Jo lengre jeg gikk jo vondere gjorde det :\ Rett borti gata her så kjentes det ut som om jeg gikk med tonnevis av murstein i skoa og når jeg kom inn døra og fikk lagt meg ned så kjente jeg ikke beina mine i det hele tatt og de var så stramme at jeg er sikker på at de kunne spjære :\ Andre som har opplevd det? Det er første gang det skjer..
Anonym
Sv: Kjente ikke beina mine :\
 14:43 28.08.2008
Huff og huff - høres ikke kjekt ut. Selv har jeg hatt moderat med vann i beina, får ikke på meg vanlige sko, men har ikke vondt. Hadde faktisk mye mer vann i kroppen i juni, enn nå som jeg har 9 dager til termin. Da jeg var på modningsakupunktur sa jordmor at det er milten som er overarbeidet når væske samler seg i vevet, og at det går an å prøve å sette nåler for dette. Kanskje det kan være noe for deg?
Frøken Freken
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------