Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mars 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Nestemann???
 20:44 30.08.2008
Når planlegger dere den neste ungen??
Jeg fikk en gutt i begynnelsen av mars, og har ei jente på 8 år.
Har lyst på flere barn, men det skal ikke gå 8 år denne gangen.
kammie mamma til 2:o)
Sv: Nestemann???
 20:57 30.08.2008
Hei:)
Hadde en traumatisk opplevelse under fødselen. Så her skal vi ikke begynne og "lage" baby før jenta har blitt 3 år.....må komme over ALT først:::))))
Anonym
 20:57 30.08.2008
Hvis alt går etter planen kommer det en til om ca to år :)
Mariannepia
 14:06 31.08.2008
Fikk beskjed av fysioterapaut om å vente i minst 2 år, og tror nok jeg skal høre på han ;))
skogNymfen & murmeldyret..
 10:00 1.09.2008
Jeg har ikke startet med prevansjon etter Vetle kom,så her kan det komme en når som helst.:-)
Selma&Vetle
 09:56 4.09.2008
Jeg er 8 uker på vei med min tredje :-)
Scazzy
 12:35 5.09.2008
ønkser egentlig å starte å produsere med en gang jeg. Vil ha to forholdsvis tette barn. Blir nok litt ekstra styr en periode, men etterhvert tror jeg de kommer til å få stor glede av hverandre. Ammer enda en del, men skal begynne nattavvenning i disse dager (våkner hver time på natta for kosepupp =trøtt mamma:-)) I tillegg er det nok bedre å få et barn som passer inn i når barnehagene har hovedopptak:-) Men lurer på om det er noen som vet hvordan mulighetene er før man får tilbake mensen? Må jeg vente til den er regelmessig før jeg begynner å prøve eller?
MB27
 19:15 6.09.2008
Du kan begynne før mensen har begynt igjen. Husk på at det er eggløsning først :-)
Scazzy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------