Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Nestemann???
20:44 30.08.2008
Når planlegger dere den neste ungen??
Jeg fikk en gutt i begynnelsen av mars, og har ei jente på 8 år.
Har lyst på flere barn, men det skal ikke gå 8 år denne gangen.
kammie mamma til 2:o)
Sv: Nestemann???
20:57 30.08.2008
Hei:)
Hadde en traumatisk opplevelse under fødselen. Så her skal vi ikke begynne og "lage" baby før jenta har blitt 3 år.....må komme over ALT først:::))))
Anonym
20:57 30.08.2008
Hvis alt går etter planen kommer det en til om ca to år :)
Mariannepia
14:06 31.08.2008
Fikk beskjed av fysioterapaut om å vente i minst 2 år, og tror nok jeg skal høre på han ;))
skogNymfen & murmeldyret..
10:00 1.09.2008
Jeg har ikke startet med prevansjon etter Vetle kom,så her kan det komme en når som helst.:-)
Selma&Vetle
09:56 4.09.2008
Jeg er 8 uker på vei med min tredje :-)
Scazzy
12:35 5.09.2008
ønkser egentlig å starte å produsere med en gang jeg. Vil ha to forholdsvis tette barn. Blir nok litt ekstra styr en periode, men etterhvert tror jeg de kommer til å få stor glede av hverandre. Ammer enda en del, men skal begynne nattavvenning i disse dager (våkner hver time på natta for kosepupp =trøtt mamma:-)) I tillegg er det nok bedre å få et barn som passer inn i når barnehagene har hovedopptak:-) Men lurer på om det er noen som vet hvordan mulighetene er før man får tilbake mensen? Må jeg vente til den er regelmessig før jeg begynner å prøve eller?
MB27
19:15 6.09.2008
Du kan begynne før mensen har begynt igjen. Husk på at det er eggløsning først :-)
Scazzy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem