Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barn som pendler

Å pendle mellom to hjem er ganske vanlig i dagens samfunn. Men det kan være en utfordring både for liten og stor. Her kan du dele dine erfaringer med andre.
Samvær til far når mor bor 1t flyreise unna
19:35 18.09.2008
og barnet er 2 år. Hva mener dere samværet bør være. Barnet går i barnehage, Vi skal til mekling snart og lurer på hva jeg skal foreslå.
Anonym
[Rapportér]
Sv: Samvær til far når mor bor 1t flyreise unna
16:37 24.03.2009
snuppa mi er jo bare 14 dager, men dette lurer jeg på å.. Flytid ca 1 time, når kan far evt kreve samværsrett? og hvordan er det vanlig å gjøre det da??
smilan
[Rapportér]
Sv: Samvær til far når mor bor 1t flyreise unna
13:07 6.04.2009
Hei!
Mine to har pendla til Bergen nå i tre-fire år. Vi har delt det opp til ferier og langhelger, eventuelt ei uke ca hver sjette uke. Vi har og så delt annehver jul, og da gjerne lagt inn at de er der i tre uker. De må jo ha tre uker sammenhengene ferie iløpet av året når de går i barnehage, så det har jeg tatt ut da de to julene de har vært der.
Og så har de vært der 3 uker hver sommer, i år skal de to uker, men da har vi delt opp sånn at de er 2 der, 2 uker her og 2 uker der igjen.
Og det med barnehage, de dør ikke hvis de går glipp av to-fem dager i barnehagen av og til. Den tiden far og barn får sammen er viktig og god for både barnet og far, og for deg. Du har godt av å ha litt fri av og til. Unn deg det, og nyt det, det er mitt råd. :o)
Dette fungerer veldig fint for oss.

Og lykke til!
Jadda82
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------