Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Bli med på julepakkeaksjonen 2008!
17:22 30.10.2008
Jeg er vel litt bløthjertet for tiden, men julepakkeaksjonen rørte meg skikkelig, og jeg ble veldig engasjert. Det er en landsomfattende aksjon, hvor de samler inn julegaver og deler dem ut i Romania, til dem som har så utrolig mye mindre enn oss.

Fra hjemmesiden:

«Det handler om å bry seg» er motto for årets Julepakkeaksjon. Julepakkeaksjonen 2008 er i gang og aksjonen feirer i år 15 års jubileum. Siden den første Julepakkeaksjonen ble gjennomført i 1992 har vi samlet inn og delt ut nær 370.000 julegaver! Nå er vi igang igjen og vi feirer med å gjøre det lettere for enda flere å engasjere seg i denne fantastiske aksjonen.

Dere kan lese mer her:

http://www.julepakkeaksjonen.org/
du og jeg og vi to
Sv: Bli med på julepakkeaksjonen 2008!
17:23 30.10.2008
Blir så glad når folk legger ut sånne ting her inne... *klem*
kråketæra
17:36 30.10.2008
Kan man gi brukte klær eller? Jeg har masse klær som jeg ikke bruker. Jeg skulle gi de til en organisasjon i fjor som gir de til fattige, (tror kanskje det var samme aksjon som den du snakker om HI) men når jeg kom med sekkene den siste dagen de tok imot så sa de at jeg måtte betale 50 kr pr pose for frakt, og jeg hadde jo selfølgelig ikke penger med så da fikk jeg ikke gitt de. Men vil gjerne gi de i år hvis de tar imot brukte klær, er fint brukt =)
ArabiskPrinsesse
18:53 30.10.2008
*dytter*
indigo76
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------