Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

Barn nr 2, med mann nr 2??? :-S
10:20 12.11.2008
Hei!
Trenger noen synspunkter av dere mødre:)

Har en gutt på snart to år med en far som eg hverken er sammen med eller som er så veldig engasjert... Har nå en fantastisk kjæreste som er mer far for min sønn, enn hva hans virkelige far noen gang har vært.. Han har ingen barn fra før og vil gjerne ha snart.. Når bør vi begynne å prøve? Hvor stor alders forskjell bør det være mellom søsken med tanke på sjalui osv..?
Vi planlegger å flytte sammen om ikke så veldig lenge men han bor bare 15 min vekke fra meg og min sønn og er her stortsett hver dag etter jobb..

Noen råd ?:) Tenker sånn på hva venner og ikke minst familien min vil si når jeg evt blir gravid med mann nr 2....

Hilsen forvirret mor...
mamma til Oliver
Sv: Barn nr 2, med mann nr 2??? :-S
18:35 7.12.2008
Hvis du tenker på hva venner og ikke minst familien din vil si, synes jeg svaret er enkelt: Flytt sammen først, og begyn deretter med én gang å prøve (gjerne samme kveld :-)
Anonym
Sv: Barn nr 2, med mann nr 2??? :-S
19:45 14.08.2009
Jeg ville ikke tenkt så mye på aldersforskjell på barna, men heller når det føles naturlig med mann nummer to. Ville tro det viktigste er å være helt trygg på at du ønsker å dele resten av livet med ham (umulig å vite, men kjenn godt på magefølelsen...), så det ikke blir en ny fraværende far. Barna vil mest sannsynlig ha det topp uansett aldersforskjell. Hvis familien ser at du har det godt sammen med ny mann, så bør de være kjempe glade på dine vegne når ny baby er på vei!

Lykke til!!
...venter...
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------