Sv: Svineinfluensaen kommet til Norge da muligens..
17:54 27.04.2009
Spiste svinekjøtt i går jeg .. Nam nam.. Smitter ikke via allverdens kjøtt uansett... Og han i Haugesund hadde som jeg sa i overskriften mest sannsynlig ikke det nei.., men det har nå dukket opp flere tilfeller allerede i Norge.. Blant annet i tromsø nå sist hvor de sjekker noen som har vært i mexico som har fått symptomene.. =)
17:59 27.04.2009
Jo, hvis den virkelig smitter på lik linje med influensa slipper vel neppe noe sted unna, dessverre. Men det er jo lov å håpe på at det ikke smitter like lett da :-) Jeg har i hvert fall ikke noe lyst til å måtte isolere meg fram til fødsel (antar gravide ikke kan ta vaksine?).
18:03 27.04.2009
Den smitter nok like lett som influensa som jeg har skjønt..
Vaksine behøver man ikke være urolig for.., for det finnes ikke noe vaksine mot denne svineinfluensaen.. Helseministeren sa vel noe om at det om 6-8 mnd tid kan komme en vaksine man kan ta mot dette..
Det man eventuelt får når man får denne influensaen er kun for og lette symptomene.. Men foreløpig ingen vaksine som det er mot vanlig influensa.. Dette er vel en ny type som er mutert ...
18:06 27.04.2009
Jeg skjønner ikke hvorfor folk stresser med dette? Kommer den så kommer den, tar det helt av med full pandemi, ja da gjør det det. Pr idag er det lite vi får gjort med det :)