Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Svineinfluensaen kommet til Norge da muligens..
15:16 27.04.2009
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542561

Det er vel egentlig bare et spm om tid.., ikke sikkert denne personen har det.., ,men at den kommer er jeg rimelig sikker på..
.. Blekkis... * Fødeklar*
Sv: Svineinfluensaen kommet til Norge da muligens..
15:20 27.04.2009
Ja, svartedauen kom med skip, denne kommer med fly, vi lever i en moderne tid ;O) ironisk ment.

Håper for gudsskyld den ikke kommer til norge.
Mamma til 2 gutter-<-@
15:22 27.04.2009
At den kommer til Norge tror jeg nok.. Men at den ville ramme så hardt som i mexico og andre land tror jeg ikke.. Håper jeg i det minste ikke..

Men når den er kommet til Spania så er det såpass mye gjennomfart at jeg tror vi ikke har sjans til og komme unna altså.. =)
16:18 27.04.2009
Var intervju med legen på lokalradio her, og han mente det var svært lite sansynlig denne mannen hadde svineinfluensa.
Gutsbestebarn jente og gutt
16:48 27.04.2009
Det ringte en pasient til oss idag som sa h*n hadde fått dette, fordi h*n hadde spist kjøtt.... :(
Palmesus
16:57 27.04.2009
Palmesus: hehehehe.. :)

Nei, dette er nok et muslimsk forsøk på snik-islamisering, nå skal vi skremmes til å ikke spise svinekjøtt.... ;)
Sivalur
16:58 27.04.2009
Ja du tror? Hehe :o) Gomper kjøtt med god samvittighet jeg... naiviteten lenge leve!
Palmesus
17:54 27.04.2009
Spiste svinekjøtt i går jeg .. Nam nam.. Smitter ikke via allverdens kjøtt uansett... Og han i Haugesund hadde som jeg sa i overskriften mest sannsynlig ikke det nei.., men det har nå dukket opp flere tilfeller allerede i Norge.. Blant annet i tromsø nå sist hvor de sjekker noen som har vært i mexico som har fått symptomene.. =)
17:59 27.04.2009
De har jo presisert at man ikke kan få sykdommen ved å innta svinekjøtt, kun gjennom slimhinnene i nesen.
Tale30
17:59 27.04.2009
Jo, hvis den virkelig smitter på lik linje med influensa slipper vel neppe noe sted unna, dessverre. Men det er jo lov å håpe på at det ikke smitter like lett da :-) Jeg har i hvert fall ikke noe lyst til å måtte isolere meg fram til fødsel (antar gravide ikke kan ta vaksine?).
kaklehøna kakler
18:03 27.04.2009
Den smitter nok like lett som influensa som jeg har skjønt..

Vaksine behøver man ikke være urolig for.., for det finnes ikke noe vaksine mot denne svineinfluensaen.. Helseministeren sa vel noe om at det om 6-8 mnd tid kan komme en vaksine man kan ta mot dette..

Det man eventuelt får når man får denne influensaen er kun for og lette symptomene.. Men foreløpig ingen vaksine som det er mot vanlig influensa.. Dette er vel en ny type som er mutert ...
18:07 27.04.2009
Jeg syns det er merelig at sykdommen skal smitte så lett som vanlig influensa når så få er smittet i Mexico.

Jeg har forøvrig aldri hatt influensa, så jeg håper jeg slipper denne versjonen også om den kommer.
Tale30
18:06 27.04.2009
Jeg skjønner ikke hvorfor folk stresser med dette? Kommer den så kommer den, tar det helt av med full pandemi, ja da gjør det det. Pr idag er det lite vi får gjort med det :)
Teline
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------