I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-) Forum regler
Noen aleneforeldre fra telemark her? :o)
20:00 16.06.2009
Syns det er litt ensomt å være alene jeg. Ukene går jo helt greit. Men syns det er så kjedelig i helgene, det å ikke ha noen å finne på ting med.
Kanskje det er noen andre her inne i samme situasjon, som bor i nærheten? :o)
Ja jeg har sønnen min hele tiden :o) Bf. har valgt han bort (synd, men sant) etter at vi flyttet for 1,5 år siden. Siste gang han så pappan sin var for 9 mnd. siden.
Bor pappan til jenta de i telemark han også eller? Vil han ikke..?
Her er det bhg. og jobb hele uka. I helgene pleier vi å besøke venner/familie. Men har ingen venninner med barn. Så de gjør som regel andre ting. Ellers pleier vi å dra på turer, til byen, eventyrfabrikken og sånt :o)
Pappa'en bor her ja, bor i Porsgrunn han.. Vi har nå aldri bodd sammen.. Han valgte å leve et annet liv enn å ta ansvar for det barnet han har. Han var veldig flink med henne, men hadde et litt mørkt liv på si for å si det slik. så nå er det null kontakt med han.
Jeg jobber skift jeg da, på Ineos.. Fra høsten av skal jeg på skole, så da blir det jo dagtid på meg også..
Har faktisk ikke vært på eventyrfabrikken. flere ganger jeg har hatt planer om å reise, men det har ikke blirtt noe..
Synd at det skal være sånn.. Men noen ganger så er det vel best at de holder seg litt unna til de virkelig er klar for å stille opp, og være pappa. Bedre det enn å ha en som lover og lover, men bare skuffer.
Skole ja, hva da?
Hadde lyst på skole jeg også, men det blir ikke før neste år igjen.
har noen venninner med barn på hennes alder ja..nærmeste er bestevenninna mi.. hender vi prøver å finne på noe, men for mange er jo helgene familietid så da faller vi jo litt utenfor. pleier å treffes i ukedager ol da..
ei av venninnene mine er alenemor, mens resten har samboere...
passer enkelte helger her også, siden jeg jobber skift.. kan tre helger etter hverandre nå.. ellers gar jeg også ut på ny ferie samtidig som deg (bare en uke da, siden jeg skal på skole 17august)
litt mye jobbing (nattskift) de siste dagene så har ikke fått vært innom å svart deg.. Nå har vi ferie da...
Er lekeland ved falkum nedlagt?
egentlig det samme for meg hva vi finner på.. eventyrfabrikken, lekeland, skien fritidspark, badeparken, stranda, grilling, cafe (den fine i skien hvor dem har egen lekeplass, Ibsens conditori?)
Jeg er ikke kravstor akkurat..
Å ja, ja de har en liten lekeplass inne. Så er det cafe tullis, nede ved brygga. Veldig koselig plass å ta med de små, de har også en stor sandkasse litt på nedsiden.
Lekeland har lagt ned visstnok.. Synd men..
Kunne jo tatt en tur på cafe, koselig det når man kan sitte ute :o)