Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Hvilken vogn ville dere valgt?
21:05 22.06.2009
Jeg skal på ferie med sønnen min i sommer. Vi er alene, å det blir første gangen jeg drar på ferie med han alene.

Han er litt over 2 år. Han sover fortsatt på dagtid. Ikke så mye når han er hjemme, men ser for meg at han vil nok trenge luren sin når vi er på tur.

Vi skal ta båt noen dager. Vi skal også besøke en dyrepark.

Jeg har en titanium trille, å så har jeg sportsdelen til kombivogna. Ser jo at den siste blir tyngst. Men lurer på om den store vogna er god for han å ha når vi skal farte litt. Sover jo også bedre i den store. Samtidig så er jo den trillen enklest. Men selvfølgelig mindre comfort for lillemann.

Erfaringer? Hvilken vogn ville dere tatt med?
Anonym
Sv: Hvilken vogn ville dere valgt?
16:40 28.06.2009
Jeg ville tatt kombivogna:)
Mamma_91
19:53 28.06.2009
Har du prøvd å poste på barnevogndebatten? Det har du større sjanse til å få flere relevante svar. Du kan poste der selv om du er alene vet du..
Anonym
21:13 28.06.2009
Ja, men jeg tenkte ikke engang på at det var en debatt som eksisterte. Jeg poster sjeldent innpå her, selv om jeg er alene. Men akkurat nå så gjorde jeg det, for tenkte at folk her inne nok hadde erfaringer med det å dra på tur alene.

Var det et problem for deg at dette innlegget havnet her?

Herlighet alt folk skal bry seg med, og kommentere!
Anonym
22:43 28.06.2009
om du har plass ville jeg tatt den store....

vi hadde den lille med på ferie ifjor siden jeg ikke hadde plass i bilen til den store..

venninna mi hadde den store, den er jo mye bedre..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------