Jeg har ikke jobb, og er i ferd med å bli alenemamma. Mannen min vil helst ha meg ut av huset, men vi har enda ikke vært til meklingsmøte, skal dit om en uke. Og det er først da man får meklingsattest og man får sendt inn seperasjonspapirene. Og de tar det jo litt tid å behandle, og etter det skal nav behandle søknadene om økonomisk støtte.. Det virker som det kan ta sin tid for å si det sånn.. Nå har jeg funnet en leilighet til leie på finn, som hadde passet veldig bra for meg og datteren min. Den er på 7000 i mnd, og har flere fordeler som jeg hadde hatt god bruk for.
Ulempen er at det står innflyttingsdato 1/7, og jeg har ikke noe penger, utenom 3000 på sparekonto... Er det noen mulighet for å få hjelp et eller annet sted fort? Tenker på sosialen, selv om jeg hater å måtte gå dit, men har hørt at det er utrolig vanskelig å få støtte fra de, og ihvertfall på så kort varsel.. Tenkte å høre med huseier om jeg kunne flyttet inn en måned seinere, men er en ganske fin leilighet, så regner med at det er mange som kunne tenke den... Uansett så vil en måned også ikke være nok med tanke på behandlingstiden før jeg kan få o.s. o.l.... Uff alt er bare vanskelig nå, kunne virkelig trengt et sted for meg og datteren min raskt, så vi kunne bodd for oss selv... Blir bare krangel her i huset......... |