Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Hva har man krav på som alenemor? Samme som anonymforum
14:24 28.06.2009
Lurer fordi jeg vurderer å gå fra samboeren min etter 7år sammen. Han er snill og grei, men vi har mistet gnisten. Vi har en baby på 5uker, det er kun jeg som tar meg av henne uansett så sånnsett skal jeg klare meg fint. Han var superdaddy første to ukene, men så mistet han helt interessen når han begynte på jobb igjen.

Merker jeg er kjempe sliten, og lei av å må mase på han ved siden av å ta meg av babyen 24/7.

Det er komunikasjonsproblemer, det er ikke til å komme fra. Men det går nok ikke ann å rette opp i her hos oss. Dette har vært problemet veldig lenge, men i perioder har vi det kjempe fint å dermed har jeg hatt håpet oppe. Nå om ikke lenge orker jeg ikke mer.

Hvordan skal jeg isåfall klare meg økonimisk som alenemor? Hvis det blir til at jeg flytter, så ønsker jeg å flytte tilbake til hjemstedet mitt, som ligger på andre siden av landet, hvordan blir det i forhold til far?
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------