Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Mor vil at barnet bytter barnehage om et år, kan hun det når vi har delt foreldreansvar?
14:38 29.06.2009
Mor skal flytte til en annen bydel i Oslo, og vil at barnet skal gå i en barnehage der. Dette endrer totalt på planene siden de var at barnet skulle gå i samme barnehage til det begynte på skole. Barnehagen det går i nå er nemlig ved mitt arbeidssted, og slik jeg forstod det så skulle også mor jobbe i nærheten der om et halvt år. Altså passet det veldig bra at barnet gikk i barnehage der.

Vi har delt foreldreansvar, og forhåpentligvis delt omsorgn når barnet blir 3 (er det snart), har jeg da noe å si nå?
Anonym
Sv: Mor vil at barnet bytter barnehage om et år, kan hun det når vi har delt foreldreansvar?
15:12 29.06.2009
så lenge mor har hovedomsorgen så er det mor som bestemmer hvor barnet skal gå i barnehage.

du kan jo be om hovedomsorgen med begrunnelse i at da får barnet fortsette og gå i samme barnehage og du er like god omsorgsperson som mor. men det er jo ikke sikkert du vinner.
:::)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------