Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
flere som er stressa ang mann og flere barn?
23:58 29.06.2009
kjenner jeg blir stressa når jeg tenker på at jeg egentlig skulle likt å ha tette søsken. vil h mange barn :) og stressa med å finne meg en god mann og hus osvosv.
Anonym
Sv: flere som er stressa ang mann og flere barn?
00:05 30.06.2009
ja kjempe stressa.. så stressa at jeg gikk inn i en depresjon...
tanken på å ikke gi mitt barn søsken, eller at det blir stoooor aldersforskjell stresser meg... hadde jeg ikke vært alene så hadde jeg og bf startet prøvinga på ny mai08.. glad det ikke ble noe emd han, men uansett så er det leit..

vil så alt for gjerne ha den perfekte kjernefamilien med hus, mann, barn...

ikke leie liten kjellerleilighet, alene på kveldene etc..
Anonym
08:26 30.06.2009
Ja det stresser meg nok litt.
Har bare et barn og skulle gjerne gitt henne et søsken.
Skulle også ønske at vi var i kjernefamilien, med mor og far som bor sammen. Men sånn er det nå ikke...
Men hvem vet? Plutselig en dag dukker drømmemannen opp og man får et barn til? Er jo mange som er i forhold som har mange år mellom hvert barn også. Kan jo være positivt også.
Må vel bare pøve å vende på det, og finne de positive tingene i den situasjonen vi er i. Da blir det mye lettere!
Anonym
09:42 30.06.2009
Ja er en smule stressa, ønsket meg max tre år mellom ungene. Nå blir sønnen min to år om 5 dager så skulle jeg fått til tre år mellom han og neste så har jeg det veldig travelt hehe. Så den drømmen er det nok bare å kaste fra seg :/
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn
10:11 30.06.2009
Ikke i det hele tatt. funnet meg en flott mann, med god økonomi og flott hus. Han er 46 år og har ingen barn og ønsker seg det veldig. Han har vært pappa for sin eks kones barn da ( hun ville ikke ha flere - hadde to med to forskjellige fra før).

Jeg velger likevel å fullføre husbyggingen min og velger å flytte inn der og blir nok der til lillegutt begynner på skolen. så får vi se hvordan ting ser ut da.

Jeg er mer redd for å sitte igjen alen en gang til uten tak over hodet osv... Nope. Denne jenta skal klare seg sjøl!
nickoline 150406
20:46 30.06.2009
Nicoline

men du er jo ikke alene så da er det jo ikke noe problem for deg?
Anonym
02:49 1.07.2009
Har ikke hatt kjæreste så veldig lenge da. Og har ingen plan om samboerskap.
nickoline 150406
12:50 30.06.2009
Heldigvis ikke, jeg har to tette nå og om jeg ønsker veldig en til fortsatt om et år så vil bf il mine små stille opp å gi meg den også selv om vi ikke blir sammen igjen. (det er uaktuelt å bo med han igjen men vi er gode venner.)
Kommer jo ann på om han har fått seg dame da selvfølgelig eller om jeg har type. hehe.

Men er vi begge single og jeg vil ha en til så har jeg den muligheten.

Jeg er litt babysyk og skal jeg ha en til utenom et forhold vil jeg jo helst ha samme pappa til dem. Og han vil gjerne ha et barn til men Ønsker ikke et kjærlighetsforhold hverken til meg eller andre.

Tviler på at det noen gang skjer, jeg drømmer jo om at jeg en dag finner den virkelige store kjærligheten, den som varer gjennom dårlige og gode stunder og gjennom alle årene man lever.
Gidder ikke hasste meg inn i noe ihvertfall og tenker ikke så mye mye på at det skal skje nå for å si det sånn.

Men det er litt godt å ha i bakhodet at jeg har den muligheten. hehe
Anonym
23:29 30.06.2009
Drømmer om samboer og flere barn jeg oxo. min blir snart 6 år.
Men er vel bare å innse at det ikke skjer stort på den fronten desverre. Ser oxo ut som det blir ferie alene i år oxo
alene pappa
00:13 1.07.2009
jasså, er det menn her også?? dett visste ikke jeg, så bra da :)
Anonym
00:45 1.07.2009
Begynner å bli noen år jeg har hert her.
alene pappa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------