Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Ang kontantstøtte og barnehage
00:48 30.06.2009
Har endelig fått barnehageplass, må jeg da gi beskjed til Nav om dette, eller går sånt automatisk? Har fått plass 2 uker før kontantstøtten opphører pga alder, men de er vel streng på sånt..
Anonym
Sv: Ang kontantstøtte og barnehage
11:18 30.06.2009
Jeg ringte til nav idag og sa ifra om barnehagestart. enkelt og greit. dumt å måtte betale tilbake.
Anonym
11:46 30.06.2009
Du må gi beskjed selv, ellers så får du regning på det som er for masse.

Jeg ga beskjed om at lillebror skulle gå en dag mer i bhg i vår, men ga beskjed litt sent så den første mnd gikk som vanlig, og da fikk jeg masse papirer så laget de et vedtak og sendte regning.
Masse styr!

Så ja, de er veldig strenge.
moota m storesøster&lillebror
09:35 1.07.2009
Mener jeg fikk beskjed om at KS ble stoppet mnd etter at snuppa begynte i bhg. er en stund siden nå, men mener det var slik (eller surrer jeg det sammen med OS....hmm).
Leeloo76
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------