Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Jeg hadde sex i helga!
21:49 30.06.2009
...såååå godt!

Er lenge siden jeg ble alene, nesten 2 år, og har ikke hatt noen siden det.
bortsett fra han i helga. 2 ganger, en gang i helga, og en gang for ca 4 mnd siden. (samme fyr altså)

Vi har ikke noe forhold, begge vet hva det går i....

Men fy søren så godt det var! Hele søndag har jeg gått og kjent på dette, mandag på jobb og også idag.... bare lyst på mer.... ! Gått og kjent på disse tankene og vært helt... yr...
Enten så var det bare ekstra godt, kan ikke huske det var sååå godt med eksen,
eller så har jeg bare fått alt for lite av dette den siste tiden! (ingenting...)

årh - sukk... det er ikke noe skryt, men mer for å lette på lokket... og tankene og frustrasjonen.
tankene og fantasien løper løpsk og hadde jeg kunnet, skulle jeg gått rett til ham nå! blir jo helt fra meg her (ok,ikke sååå gale) men det er så godt å tenke på og jeg blir helt svimmel. Lurer på om tankene forsvinner, og at jeg går tilbake til min kjedelige no-sex tilstand... ???

vel, dette blir bare at jeg skriver uten at jeg kommer frem til noe.. eller - det er spørsmål dere kan kommentere ovenfor også!.
Poenget burde kanskje vært langt oppe i teksten...

Det ligger jo noe i det, at jeg har ikke noe forhold til han i det daglige. Vi har litt kontakt (sms, facebook og har vært flere ganger vært invitert på "besøk", har ikke blitt så mye, for jeg har ikke vist meg meg selv hvor mye jeg har hatt lyst enda, til å gjøre det.
For vi har mer et "elsker"-forhold - uten at vi helt har tredd i kraft med det enda.. (kanskje nå da....???:-))
Men at dette ikke er et forhold-forhold... /kjæreste forhold, har vi snakket om. bare en liten hemmelighet mellom oss..
Aaaaner ikke om det kunne vært forandret med tiden, men det er uaktuelt å tenke på nå, nå er det hva det er. Vet ikke hva han evt tenker om det, selv ikke jeg! (bare lurer, siden vi kanskje etterhvert blir mer kjent hvis vi treffes sånn...)

ja - poeng???

em ja.. nei det er vel noe i dette jeg skal frem til: skal jeg sende han en sms/mail på facebook om at "takk for sist og ....ja you know blabla?" - eller skal jeg la være?
etter første gang tenkte jeg "å hva har jeg gjort nå, thihi" men - med stort smil rundt munnen. - men jeg sendte ham en sms og spurte hvordan det gikk, han hadde det fantastisk og jeg hadde det og veldig bra, og så var den bøygen overstått liksom...

Lurer på om jeg skal gjøre det nå også.... eller egentlig vil jeg at HAN skal sende meg en melding etc...

men nå er det tirsdag og snart lenge siden :-) vil bare veksle noen ord og tanker med ham!

Vel.,,
hadde en fin natt i helga, og lever lenge på den...
eller - vil ikke leve lenge på den - vil ha mer.
eller - hvor lenge kan du leve sånn på en kveld? vil disse tankene/fantasiene roe seg ettersom dagene går?

(sist var det mer "hva har jeg gjort" - for dette er ikke meg liksom som har one night stands, men denne gang har jeg kanskje nytt det bedre og lagt det flaue bak meg??? )

for jeg hadde d så deilig i helgen, bedre enn jeg kan huske å ha hatt med eksen!!! :-) (eller er det tankene/fantasien som spiller meg et puss?? blir jo helt sprø av dette!
Pleier ikke å gå rundt sånn som dette jeg!

Anonym
[Rapportér]
Sv: Jeg hadde sex i helga!
22:07 30.06.2009
Haha, tror du er kul.. hehe.. flirte godt gjenom hele innlegget ditt! Så deg nesten for meg når jeg leste. Skriver du andre ting også? Enn "fjas" på dib`?

Uansett;
Send han en sms da, bare hei og hå hva gjør du liksom... For du har jo lyst å treffe denne mannen igjen, om så bare for sex? ;) Da er det jo greit å smi mens jernet er varmt, er det ikke det de sier?

For oss alenemammer så er jo en elsker midt i blinken, høres ut som dere begge vet hva dere holder på med og da er det jo mindre fare for at en av partene blir såret, slik som ofte sjer med dette friends with benefits opplegget!

Hadde en selv for noen mnd siden, det røk når han (på fylla...kjempe sjamerende) sa han var forelsket i meg. Da nyttet ikke det lenger, og siden har ikke jeg hatt sex :( men gode elskere voksere jo ikke på trær de heller gitt, så gratis og kooos deg masse!!

serin@
[Rapportér]
22:26 30.06.2009
hehe, så godt at du flirte deg gjennom innlegget mitt!
var svar av ditt slag jeg ville ha, ikke dømmende svar om ONS's....
Jeg bare lufter mine tanker/frustrasjoner og letter på trykket....
og sanker erfaringer og råd! :-)

har jo et langt forhold bak meg, og har ikke vært så mye ute i denne single verdenen...
og som alene mor er det jo ikke like lett å treffe noen, hverken elskere i natten, eller kjæreste emner om så var!
men det kan jo være fint med en elsker???

dumme er at vi var myyyye mer på mail før... skrev kjempe mye frem og tilbake, og på chaten når den kom .... Nå er han så sjelden på facebook.. det er kjedelig :-)

Anonym
[Rapportér]
00:20 1.07.2009
jeg tror du er en kul dame jeg også :-D
ble i godt humør av å lese innlegget ditt :)
har en som jeg tror har lyst til å bli en sånn en jeg også..hvis du sjønner hva jeg mener..hehe:)
er barnet ditt gammelt? bare spør for min er halv året og jeg aner ikke hvordan jeg skulle gjort det om jeg skulle hatt sex nå..så må nok vente lit til.
men kjempekoselig å lese innlegget ditt:)
kan være fint med en elsker ja :)
lykke til og kos deg masse ;)
Anonym
[Rapportér]
20:56 1.07.2009
Mine er 5,5 og 4 år....
Det har bare skjedd når jeg er alene, og vil nok fortsette kun de dagene også! om det blir mer.... ;-)
Skal mye til om det skjer med dem i hus! Da er det ikke "elsker"-forhold, da må noe ha blitt noe mer.... ??
Anonym
[Rapportér]
13:03 1.07.2009
Hehe,ble i godt humør av å lese innlegget ditt:-)Det gjør seg med sex,selvom man er alenemamma;o)

Hadde jeg vært deg,hadde jeg sendt en mld og bare sagt hei og takk for sist,og tatt det fra der:-)
Bæ bæ lille lam:)™
[Rapportér]
18:00 1.07.2009
hehe artig at så mange syns det var et morsomt innlegg....
var ikke ment sånn, men det er vel bare jeg er blitt litt koko etter helgens fornøyelser!

Skal akkurat til å sende han en melding på facebooken! :)

men... dere som har hatt elskere / har... hvor ofte treffes dere da? og kontakt (sms etc) ??
jeg må jo ikke være for pågående her.. hrmrhrm... :-)
hvis han er helt rolig liksom...
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------