...såååå godt!
Er lenge siden jeg ble alene, nesten 2 år, og har ikke hatt noen siden det.
bortsett fra han i helga. 2 ganger, en gang i helga, og en gang for ca 4 mnd siden. (samme fyr altså)
Vi har ikke noe forhold, begge vet hva det går i....
Men fy søren så godt det var! Hele søndag har jeg gått og kjent på dette, mandag på jobb og også idag.... bare lyst på mer.... ! Gått og kjent på disse tankene og vært helt... yr...
Enten så var det bare ekstra godt, kan ikke huske det var sååå godt med eksen,
eller så har jeg bare fått alt for lite av dette den siste tiden! (ingenting...)
årh - sukk... det er ikke noe skryt, men mer for å lette på lokket... og tankene og frustrasjonen.
tankene og fantasien løper løpsk og hadde jeg kunnet, skulle jeg gått rett til ham nå! blir jo helt fra meg her (ok,ikke sååå gale) men det er så godt å tenke på og jeg blir helt svimmel. Lurer på om tankene forsvinner, og at jeg går tilbake til min kjedelige no-sex tilstand... ???
vel, dette blir bare at jeg skriver uten at jeg kommer frem til noe.. eller - det er spørsmål dere kan kommentere ovenfor også!.
Poenget burde kanskje vært langt oppe i teksten...
Det ligger jo noe i det, at jeg har ikke noe forhold til han i det daglige. Vi har litt kontakt (sms, facebook og har vært flere ganger vært invitert på "besøk", har ikke blitt så mye, for jeg har ikke vist meg meg selv hvor mye jeg har hatt lyst enda, til å gjøre det.
For vi har mer et "elsker"-forhold - uten at vi helt har tredd i kraft med det enda.. (kanskje nå da....???:-))
Men at dette ikke er et forhold-forhold... /kjæreste forhold, har vi snakket om. bare en liten hemmelighet mellom oss..
Aaaaner ikke om det kunne vært forandret med tiden, men det er uaktuelt å tenke på nå, nå er det hva det er. Vet ikke hva han evt tenker om det, selv ikke jeg! (bare lurer, siden vi kanskje etterhvert blir mer kjent hvis vi treffes sånn...)
ja - poeng???
em ja.. nei det er vel noe i dette jeg skal frem til: skal jeg sende han en sms/mail på facebook om at "takk for sist og ....ja you know blabla?" - eller skal jeg la være?
etter første gang tenkte jeg "å hva har jeg gjort nå, thihi" men - med stort smil rundt munnen. - men jeg sendte ham en sms og spurte hvordan det gikk, han hadde det fantastisk og jeg hadde det og veldig bra, og så var den bøygen overstått liksom...
Lurer på om jeg skal gjøre det nå også.... eller egentlig vil jeg at HAN skal sende meg en melding etc...
men nå er det tirsdag og snart lenge siden :-) vil bare veksle noen ord og tanker med ham!
Vel.,,
hadde en fin natt i helga, og lever lenge på den...
eller - vil ikke leve lenge på den - vil ha mer.
eller - hvor lenge kan du leve sånn på en kveld? vil disse tankene/fantasiene roe seg ettersom dagene går?
(sist var det mer "hva har jeg gjort" - for dette er ikke meg liksom som har one night stands, men denne gang har jeg kanskje nytt det bedre og lagt det flaue bak meg??? )
for jeg hadde d så deilig i helgen, bedre enn jeg kan huske å ha hatt med eksen!!! :-) (eller er det tankene/fantasien som spiller meg et puss?? blir jo helt sprø av dette!
Pleier ikke å gå rundt sånn som dette jeg!
|